Helge Hovsvang

Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Du teppelegger DD, slik at ingen andre får lov til å uttrykke seg, og få en rettferdig plass i forumet.

Hvis du har noen mulighet til å begrense deg, og gi færre ytringer til forumet, hadde det vært fint.

6 millioner jøder ble myrdet under 2. verdenskrig. Spebarn til oldinger. Hvis du, Helge Hovsvang, synes mer synd på deg selv, enn Anne Frank, så kan du fortsette å skrive. Da er du med på å støtte Hitler.

Men hvis du vil være real og god, begrenser du deg, og gir andre stemmer fortrinnsrett til Dagbladet Debatt.

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Hovsvang: Det finnes mange, mange mennesker i Norge i dag, som lever med sorg over tapet av sine kjære. Kunne de fått lov til å ytre seg? Er du i stand til å gi plass til andre?

Eller er du rett og slett bare en super-egoist, som driter i alle andre, og som fryder seg over at Dagbladet Debatt nesten bare består av innlegg av deg selv?

Helge Hovsvang må være den mest mongo personen på planeten, som ikke forstår at han er uønsket. Skriv gjerne, men hold deg til anstendig og godt språk. Ikke kødd med meg, Helge! Det taper du bare på.

• FjøsLarsFjøsLars Innlegg: 60

Ser at nevnte Helge Hovsvang er savnet som deltager på VGD Off Topic. Håper han melder seg der snarest. Vi er flere der som savner en debattant av hans kaliber - nettopp på et forum som VGD. Velkommen skal du være, Helge.

Hei, FjøsLars! Merk deg at det er kvantitet, ikke kvalitet, jeg reagerer på mht HH. Oppsettet til DD er slik, at han dominerer brukergrensesnittet. VGD er en konkurrent til å se maling tørke - og taper.

Off Topic er en gjeng sneversynte drop-outs, som graver og graver i sitt eget navlelo, og utbryter med jevne mellomrom: «Se hvajeg fant!!».

Men jeg er ikke interessert. Jeg har funnet en liten flekk på veggen jeg nylig malte, som ikke har tørket ennå.

• FjøsLarsFjøsLars Innlegg: 60

Hører gjerne mer om "denne flekkens opprinnelse".

Når maling tørker, på en vegg, er det gjerne noen felt som tørker senere enn andre. Særlig hvis det finnes en grop som malingen har hopet seg opp i, og hvor malingen er som en byll som aldri tørker...

Min vegg ble malt for veldig lenge siden, men jeg har aldri interessert meg for å se den tørke. Jeg har mye annet å gjøre, enn å se maling tørke. Men etter å ha sett/lest lenge nok på Off Topic, har plutselig maling som tørker, blitt mer interessant.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.