Innreise og karantene i Norge

Det er påfallende at myndighetene i Norge ikke holder kontroll med pandemien!

Sitter i karantene i Bodø etter innkomst fra Sverige søndag. 3 dager hotell, som nå blir til 5 dager hotell pga treghet i offentlig helsevesen!

Er det slik man skal behandles i 2021 ???

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

2021 er året Norge bekjempet covid-19. På samme måte som vestmaktene bekjempet Hitler i 1944-45.

Hvis du er misfornøyd, får du konsolidere med 6 millioner myrdede jøder. Den spede, nydelige jenta, blant 6 millioner, som ble gasset ihjel, får min stemme. Hun er verdens samvittighet!

Selvkritikk: Jeg bør begrense min bruk av «Hitling», som noen kaller det, dvs å bruke nazi-tysklands ekstreme overgrep til å karakterisere eller sammenligne dagens problemer. Men samtidig er det nyttig å sette problemer i perspektiv - hvor alvorlige er de egentlig? Sett i historiens lys, er de fleste av dagens problemer i det moderne Norge, små. Det var mitt poeng.

Den nydelige, langhårede, langbeinte og pene jenta/gutten av jødisk opprinnelse, som mistet livet sammen med 6 millioner av sine likesinnede. Den jenta/gutten bør ha hele verdens oppmerksomhet!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.