militær historie vs virkelighet,,

undertegnede og hele mingenerasjon ble av dette søte land og co ,,tvunget inn i militæret ,,,der jeg ..les vi kastet bort ett helt år av mitt liv ..til sludder og vrøvl..jeg kunne ha studert på blindern ..som mine 3 små englebasser ..og blitt til noe her i livet ..og dermed hatt en mye større pensjon ..nå ..i steden for å gnage barken av trærne ..for deretter å frekventere suppehuset ..men dog ..jeg har fremdeles litt stil og konduite..må vite ....man må ikke ha slike negative vibrasjoner...voff voff...en 9 mm luger parabellum har 7 mekanismer...fakta kommer ...låse - rekyl. slag tilbringer ..avtrekker utkaster sikring..vi lærte jo noe i forcen ..men har vi bruk for det ..nei da ..foruten kart og kompass ...det er jo kjekt å kunne ..nei da vi lærte mye rart ...hvordan eleminere en fi..på 100 forskjelig måter ..har heldigvis aldri hatt behov for å praktisere dette ...som en offiser og en gentleman ..har jeg andre ting ..for å kaste bort min dyrbare tid på...som president i christiania vin og bohæmforening ...må jeg ivareta ...våre medlemmers interesser ...for ikke å snakke om oss gutta på gølvet .. i jern og mettall....god natt..

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Din militære historie må være noe 91 Stomperud må bli stolt av. Hvis du er så jævla bohem som du foreskriver, må du forsvare det med nebb og klør. Faen om jeg gir deg kredibilitet, basert på egne fordommer. Du har aldri jobbet på gulvet, helge hofsvang. Du er et null.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.