Raymond Johansen og 22.juli

Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Raymond Johansen er skuffet over måten 22.juli-terroren har blitt håndtert i ettertid, i det offentlige ordskifte.

«Rød løper» har ikke blitt gitt, til gjengen som synes at «alle-i-hele-verden-er-like-mye-verdt».

Stridsspørsmålet består i om nordmenn og utlendinger kan ta en pils på samme ute-restaurant, når vårsola varmer, og si: «Vet du hva, vi to kommer fra helt ulike bakgrunner. Men vi er i stand til å elske hverandre for det(til tross for det)!

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Jeg synes Raymond Johansen tar litt for hardt i. Først må vi betale kjemperegninga vi(det norske samfunn) får, for å ha bedrevet mishandling av samer og rom. Jeg er ikke synsk, men forutser likevel, at mye av oljefondet vil gå med, til å erstatte samenes tap. Jeg tror at samenes krav mot den norske stat, vil nærme seg en perfekt storm. Og det skulle bare mangle. Samene er for Norge det Johannes døperen er for Jesus - de er forløperne!

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Han bruker Lan Marie Berg som alibi for sine meninger, uten å nevne henne ved navn(aftenposten, 14.juli)!

Jeg har sverget å slutte med skjult argumentasjon. Raymond Johansen ønsker skjult argumentasjon foran åpen debatt. Jeg lurer på hvordan Raymond Johansen vil opponere mot Hong-Kong-myndighetene, når han egentlig er enig med dem.

SIAN er pr dato det beste alibiet for ytringsfrihet i Norge.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.