10 år ,,siden utøya,,,

vel,,,jeg har holdt en lav profil ,,vedrørende ,,denne syke,,gale,,massemorderen ,,av en idiot ,,som nå lyder navnet fjotulf,, fyren er jo en liten syk fjott,,samfunnet gjør klokt i å aldri la denne ,,verdens verste massemorder ,,aldri slippe ut i samfunnet igjen ,,vi folket ,,vox populi ,, vil ikke tillate det,,,personlig er jeg fremdeles i sjokk,,min sønn gard overlevde ,,heldigvis ,,jeg er en offiser ,,og lærte min sønn om taktiske forflytninger under ild ,,han drev med soft gun ,,og er lynsmart ,,i motsetning ,,til fjotulf ,,som er en tragisk liten feig figur ,,samfunnet ,,gjør lurt i å ikke slippe ut ,,denne mget tragiske figur ,,ut noen gang ,,jeg for min del kunne ha skrevet tykke bøker om dette,,,men ,,skal kun nevne noen episoder ,,fra mitt møte ,,med samfunnet ,,og hvordan jeg ,,som far ,,ble behandlet ,,vi ,,de direkte berørte foreldre ,,fikk beskjed fra justisdep, ,,statsministerens kontor,,vi skulle få fri med lønn ,,forå overveie rettsaken ,,jeg jobbet ved sykehuset ,,drammen ,,som jo er en såkalt ,,i bresjen bedrift ,,som skal gå foran somett godt eksempel,,jeg fikk ikke fri ,,stat og kommune er de værste i klassen,,jeg gikk inn på personalkontoret ,,viste frem brevet fra justisdep, ..svar ,,spiller ingen rolle,,fikk ikke fri,,slo i bordet ,,så blekkhusene spruta ,,spurte om ,,samtlige var sinnsyke ,,vi står ovenfor verdens værste massemorder ,,uansett ,,dro til min fastlege ,,ble sykemeldt ,,overvar rettsaken ,,direkte overført fra oslo til drammen,,,,sterke ting ,,da vi traff gard på sundvollen ,,samme kvels ,,satt kongen,,droningen ,,statsministeren og gard på samme bord ,og alle gråt...

Kommentarer

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.