muligheten for ungdom a fa sin egen bolig

vel ..mine damer og herrer..her er jeg igjen...na som jeg har blitt pensjonert....hvor ble de av ..de ..golden years...jeg har alltid hatt lyst til a drive med show biz..uten at noen skulle vite hvem jeg var ...via min svoger ble jeg med pa a starte kulturradioen...senere radio 1.,,oslo ...103.5...fm ...oslo..vi var 20 ugler ..40 typer...vi var sa heldige a fa revox bandopptagere ..nagasaki kasttspillere ..gratis av nurken..vi spurte de om ..de kunne lare oss a lage ..radio..da svarte ..trukke det blir akkk...1 ar senere hadde vi flere lyttere enn p3..da kom nurken til oss og spurte ..kan dere hjelpe oss a lage ungdomsradio....trokke det blir akk...jeg kalte meg onkel helge i radien..ble onkel da jeg ble 15 ..facts..hvorfor nevner jeg dette ...been there ..done that....nok om det ..til saken..leste at en garasje pa boltelokka skulle selges for5,5.buljonger ..som vi sa da vi skulle vare coole...megleren var helt i ekstase..til og med en plass til bilen ...aaahh..det er muligens en grunn til at det heter en garasje...idiot...og det var en egen hage ...10 kvaderarmeter med plen..verden vil bedraes...na ma de rod gronne ..komme med reele.muligheter for ungdommen til a komme inn pa boligmarkedet ...mine 3 barn bor i kollektiv ..ellers har de ikke nubbesjans....selv leide jeg en leilighet i normannsgt .15 pa kampen ..175 kr.imnd...med sokke og snore ..kanskje den var pa 30 kvaderat...men helt ny 3..etg..40 varme .om sommeren ..men min kjareste og undetegnede koste oss ..glug i hjel..tjente 24 kr. timen som industrimekanikker..hun jobbet pa trygdekontoret ..og tjente bedre enn meg...vi sokte pa obos ..men da matta vi gifte oss forst...uansett..prisene for ungdom ...gjor at de aldri vil fa noe sted a bo....som de selv eier..medminre pappa har ..staende kursiv..i alle bankene i landet....ill rest my case...

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.