Hollywoodfilm i Norge, Tom Cruise

Jop Johansen PerJop Johansen Per Innlegg: 1

Leser at Tom Cruise ønsker å snakke med statsministeren for å snakke om produksjon an Hollywoodfilm.i Norge.

Da jeg mener at alle scientologer bør forbys tilgang til Norge og generelt boikotter alle filmer med skuespillere jeg vet er scientologer, syns jeg Tom Cruise bør forbys adgang til Norge og dermed ikke gis adgang til noen samtale med statsministeren og ikke adgang til innspilling av film her.

Kommentarer

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 27

vel..det er jo vel og bra ..og nekte idiotene adgang..men idiotene er sa smarte...selv ble jeg vervet av de kara..for31 ar siden..foran sentrum kino..de lurte pa om jeg ville ta en gratis iq..test .jeg har i folge forsvaret en helt grei iq... jeg kan bade puste og lese pa en gang...ikke ulikt norske skuespillere... men filmen begynte ikke for om en time..disse kara er ganske flinke til a manipulere mennesker...jeg betalte seff...aldri en krone til idiotene..men under hjernevaskingen ..som vi ble utsatt for..matte jeg skjerpe egget...de ville at jeg..vi ..skulle glemme venner ..glemme familie...gi fra oss 10 prosent av lonnen..osv...jeg klarte med en kraftanstrengelse a rive meg ut av ..den trancelignende tilstanden de hadde hypnotisert meg ..og de andre ...inn i ..jeg reiste meg og slo i bordet...ringer dere meg en gang til blir dere advokatmat..og politianmeldt.....horte aldri noe mer....ill rest my case..

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 27

glemmer det aldri ..jeg var ung og naiv....trodde pa det beste i mennskeheten...levde vel i en liten boble av borgleighet.....buhu...arbeid...kone...og ..narradio...vi var konger i bygda....pa fornavn med ..alle...pressekort...etc...mokkete pa jobben..strigla i fritida..bob..bob...sykla fra ..til jobb..40 ar for dette ble populart..jeg gjorde det for a spare ..tid og penger ..er seff glad for det i dag...har muligens ..derfor en helt grei helse...men husk..alamo...noen kan bli lurt..ill rest my case....

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.