Kristen Tiktoker ytrer mening på tross av egen legning

Jonas andre larsenJonas andre larsen Innlegg: 1
redigerte juli 2020 i Likestilling

Hei Alle sammen!

I dag så la jeg merke til da jeg var inne på Vår alles kjente app TikTok, at en av Norges virale Kristne Tiktokere har hatt en Livesending på appen.

Her har han da ytret sin mening om Homofili, og hvor vidt dette er en synd. Jeg tok da senere kontakt med han, grunnet at jeg har han på sosiale medier. Her spør jeg da om hvor sammenhengen mellom hva han ytret på sendingen, og med hva han selv er har blitt av?

da fikk jeg et døvt svar som at " det har jeg forklart i en annen video"

Siterer hva han sa i videoen " De homofile følelsene i seg selv er ikke en synd. MEEEN det er de handlingene som homofile gjør som er en synd"

Da blir jeg faktisk litt skremt, grunnet at HAN SELV ER BIFIL??!!! og hvorfor sitter han da å snakker ned om seg selv?

Jeg trodde virkelig at vi hadde kommet litt lenger i dagens samfunn enn å undertrykke homofile og deres rettigheter. Om en homofil mann vil ha sex med en annen mann " KJØR PÅ SIER JEG BARE"

Vi lever i 2020 liksom

Dette irriterer meg litt for mye til å bare la ligge stille, eller bare la flyte fint og greit forbi!

hvis noen av dere har muligheten til å gi meg et veldig godt svar på dett her, så hadde det vært veldig greit!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.