stengetider hot ..or not

im back..hvem er du osv..glem na det...provde a fa meg ne ol ..her i omradet ..lambertseter..seter..alt stengte klokken 2300..aben sie plutslig..sa slo det meg ..kvifor jeg har feriert i otlandet ..siden 1970...skulle ha gjort det for..seff..men manglet ..de nodvendige dineros....kan bare med graten i stemmen meddele ..at fremtiden er bak oss..vi kunne sitte pa sostrene larsen pa carl johan ..til 0600..ga ned til ostbanen ...der apnet det 0700...de torste sjeler ventet da i ko...sa derfor ..ma jeg si at landet fremdeles tilhorer ..steinalderen..min eldste sonn ..politikeren ..sier at vi ma tenke pa folkehelsa ..fuck folkehelsa ..sier jeg ..drar til syden ..sa fort ..jeg har noen dineroes..ill rest mu case...

Kommentarer

• Bente CaspersenBente Caspersen Innlegg: 2

det er helt tullete at et mindretall skal bestemme når voksne folk må hjem, tenker da spesielt på utesteder som må stenge kl 02.00,hvorfor kan det ikke være åpent så lenge utestedet selv ønsker?

som sagt det er voksne stemmeberettigene mennesker dette og vi trenger ikke barnevakt og å bli fortalt når vi bør gå hjem å legge oss

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.