Eirik Jensen, varetekt riktig?

Nicolay SBuNNYNicolay SBuNNY Innlegg: 5

Ubder siste fengslingsmøtet så hadde Elden med resultatet fra en spørreundersøkelse der de hadde spurt mennesker om hva de syns om at Eirik Jensen sitter i varetekt, ville de være imot at han var i frihet? Og undersøkelsen viste som følger. 25% av de spurte mente at det var imot deres rettsoppfatning at han skulle være i frihet nå imens anken vurderes. Og hele 75% mente at de ikke hadde noe imot om Eirik Jensen var fri. Jeg er en av de 25%, eller jeg vle ikke spurt i denne spørreundersøkelsen, men jeg mener at en politimann som har misbrukt stillingen sin såpass som Eirik Jensen har, han er dømt med soleklart flertall i 3 rettsaker, og med dagens lovgivning som gjør hasj til et "gateway drug" så tør jeg ikke emgang tenke på hvor mange mennesker Eirik Jensen har indirekte vært en grunn til at disse menneskene har havnet ut i ett liv av rus og elendighet.

Men dette er bare min personlige mening. Jeg etterspør svar fra dere som tilhører de 75%, dere som mener at han kunne gått gatelangs og det ville dere syns var greit, noen ville til og med ønsket at dette var tilfellet. Kan noen av dere forklare hvorfor dere tenker slik? Jeg sliter med å forstå og blir glad for svar.

Mvh SBuNNY

Kommentarer

• Erling ErvikErling Ervik Innlegg: 23

Nå er det vel en del av de som har svart her som ikke syns alt har gått helt rett for seg i denne rettssaken?

Kjeltringen ble trodd på alle punkter, enda det er åpenlyst at han sier hva som helst for å få kortere fengselsstraff.

Politimannen ble ikke trodd på noen punkter. Aktor påstår at politimannen har tjent millioner på dette. Men hvor er millionene?

• Terje FinsrudTerje Finsrud Innlegg: 9

Under første omgangen i lagmannsretten, vitnet Riksadvokaten. Han hadde godkjent tiltalen. Både han og andre var overrasket over at han var stevnet, selv virket han en smule irritert, eller forlegen. Han måtte på et vis forsvare embetet beslutning. Han var muligens inhabil, idet hans vitnemål selvfølgelig var førende på rettens avgjørelse.

• Steinar WennbergSteinar Wennberg Innlegg: 5

Dette er den bak vente verdens oppstandelse hvor dommerne tror mer på banditten Capelen enn vår dyktigste politimannen Jensen, Men ikke nok med det men nå skal Jensen sone samens med de bandittene han har satt fast. Altså vår dyktigste politimann settes bak murene. Det er ikke til å tro, Det er så galt at man kan lure på om dommerne har koblinger til smugler ligaene og ser på Jensen som en trussel mot fremtidige inntekter. Men slik er det vel bare i USA og ikke i Norge eller hva. Man kan bare lure. Noe er fundamentalt galt her etter min mening. Full tillit til en banditt og null tillit til Norges beste politimann til å fange banditter.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.