FANT BÆSJ I BASSENGET!

Jack H KehusJack H Kehus Innlegg: 2

For mange år siden var jeg og min kone med små barn i et badeland i Danmark. Barna er nå 21 og 23 år. Etter opplevelsen i Danmark, Sverige og Norge så ble det fort slutt med slike besøk. Når jeg fortalte barna hva de badet i, så sluttet de selv å forlange badelandsbesøk. Flere rapporter i årenes løp kom frem med opplysninger om urin og avførings-bakterier i bassenger etter kontroller. Når du i tillegg får opplysninger om å ikke åpne munnen på en liten svømmetur, ja da sier det seg selv hva slags avgjørelser du tar eller valget du tar. Jeg selv har ikke vært i et basseng siden skoledagene for dette har ikke vært min greie, ikke bare pga bakterier, for det kom siden. Barna mine er voksne nå de har tatt et valg, offentlige badeanlegg besøkes sjeldent eller aldri.

Du har et valg, for uansett hvor mye midler som sprøytes i vannet så har du bakterier, der og da kan du svømme igjennom et urinslipp som IKKE er kommet gjennom et renseanlegg. Tenk deg ....25-50 personer i bassenget..hvor mage pisser der og da av både voksne og barn?

Forskere burde ha funnet opp et middel som farger vannet rødt der personer slipper ut ballasten!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.