er norges bilsystem svindelistisk

mRmomRmo Innlegg: 28

er norges bilsystem svindelistisk. er det sånt at man kjøper bil, og den blir omregistrerte til hemmelig navn.

da jeg skaffet bil i 2011 eller noe så bled den under behanlding omregistrert i hemmelig navn banken kunne ikke hjelpe meg logge inn på vegvesenet haddet en sån sekunder lang varsel om logge inn før jeg bled vist til vegvesenet side jeg kunne da ikke gå inn på banken eller noe sånt og var nok utestengt pga det verger kaller missbruk pga et lån på 50 tusen og var nok stengt ute hverdag fra min kodebrikke. jeg kunne vel ikke verken ha bankid og måtte kun oprette en for betale regning for så aldrig ha bankid og heller aldrig avslutte bankid. men tingen er at da jeg haddet midligtidlig vognkort på bilen før den var blitt levert var den under omregistrering og kunne bare avbryte

er det sån i Norge at man kjøper bil og den blir stjelt av hemmelige navn og alle spor slettes av Windows og telefoner bilde kamerat reagerer på navn eller sensor som svartelegger det og alle spor i vegvesenet forsvinner pga salgsmeldingen ikke ennå var levert

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 28
    redigerte august 6

merkelig at nav for eksempel har vedtak hvor dem fjerner kansje 10 år på utbetalinger hvis man ikke klager til nammsmannen hvor dem kaller det kroneomruilert pga høy inntekt dobbelt årlig de har jo ikke betalt ut mer inntekt enn hva som kom inn så hvis dem mener faen dobbelt og så skal ha penger for at man kjølper bil og ikke tok vare på eierskapet at dem blant annet skal ha 75% av alle slags nordmenn i husleie av årnig totalt minner meg om et nordkoreansk styre regime å halvparten av gamle folk er i Spania og gjemmer seg i solen så ungene ikke skal diktere dem til å bli fattig og dø av tabletter sikkert en grunn til at man ikke ser store bruddene på menneskerettighetene som kommunene og Microsoft gjør i sine vederlagg

• SerpentbaneSerpentbane Innlegg: 14

Tips.

Det er veldig tydelig at du er, si språkhemmet. Det er rett og slett bortimot umulig å skjønne hva problemet egentlig er, eller hva det er du forsøker å formidle. Over to hele innlegg har du tre punktum og ingen komma.

Les disse to setningene som stammer fra en vits om en kongen som skulle respondere i et brev om hvorvidt en person skulle henrettes eller ikke.

• Heng ham, ikke vent til jeg kommer.
    • Heng ham ikke, vent til jeg kommer.

Dette illustrerer hvor viktig noe så enkelt som et komma kan være, og hvordan setningsoppbygning er viktig for forståelse. Ta deg tid til å formulere bedre, så kanskje du får svar også. Alternativt ville jeg be om hjelp til å formulere spørsmålet om du av forskjellige årsaker ikke er i stand til å få det til selv.

Men, jeg kan svare på det lille jeg forstår.

Nei, når man kjøper en bil i Norge blir den ikke stjålet av hemmelig navn, og den norske stat har ikke funksjonalitet i Windows eller mobile operativsystemer som sletter spor eller som gjør at at kamerasensor svartlegger hele eller deler av et bilde. Jeg vet ikke hvilke spor du snakker om hos Vegvesenet, men heller ikke der fjernes spor slik du antyder.

Det andre innlegget skjønte jeg ikke noe av, men Norge kan på ingen måte sammenlignes med Nord-Korea. Hvilke store brudd på menneskerettighetene er det du henviser til, og på hvilken måte er MS involvert? Kanskje du skal ta deg en pust i bakken, jekke ned litt på konspirasjonstankene du virker å drodle på, og starte på nytt. For meg virker det som det kanskje ikke er Vegvesenet, banken, staten eller Microsoft som har det største problemet her.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.