Pappa og for mye på sosiale medier

Børre Bjerkland Børre Bjerkland Innlegg: 119

Jeg kjenner til et tilfelle hvor en nettopp har blitt pappa..

Da skulle en jo tro at en gir ungen sin masse oppmerksomhet, men denne fyren sitter på sosiale medier i fra han våkner til han legger seg, og han har visstnok også hund.., uvisst hvor mye den blir lufta også..

Er dette ang barnet noe for barnevernet mon tro..?

Kommentarer

• Børre Bjerkland Børre Bjerkland Innlegg: 119

Siden jeg ikke ser noen bedring ang hans aktivitet på nettet har jeg nå kontaktet barnevernet , så får de se på saken

• Kenneth LienKenneth Lien Innlegg: 1

Først av alt stiller jeg spørsmål på hvorfor det opprettes en tråd om dette på et nasjonalt forum. Jeg kan ikke se dette skal ha noen relevans for debattering, og siste innlegget ditt bryter med flere punkter jf. reglementet her inne.

Ref. til tråden. Hvor gode kjennskaper har du til vedkommende? Jeg går ut ifra at du er venn med vedkommende på sosiale medier, jeg antar du da mener de store som Facebook, Twitter, Instagram og Snapchat? Hva er det denne personen poster som tilsier at vedkommende ikke er en god far? Utenfra kan det virke som du har en agenda mot denne personen.

Samtidig måtte jeg ta et kjapt søk på navnet ditt, og det er ikke lite som kommer opp på Google. Det som kommer frem der er ganske sterk kost, og jeg ser du har vært aktiv på andre forum, nettaviser har skrevet artikkel om det (bl.a VG og Nettavisen). VG-saken er slettet men man finner bruddstykker fra denne på nettet som omhandler at du er et av Norges største nettroll og egne sitater fra deg. Stygge og nedlatende holdninger til kvinner er noe som går igjen. Jeg må si jeg undrer meg over hva agendaen din her oppe i alt dette. Jeg ser også at du har vært aktiv på andre forum, men du er utestengt fra flere av disse. På et av Norges største fora (VGD) er du ilagt karantene på to måneder skriver du på profilen din.

Her er noe jeg fant:

-         Hvem er alle disse som troller på nettet? I VG sin papirutgave i dag søndag (22 jan) så er det en ihuga debattant som står frem og forteller hvorfor han er som han er og så videre.

-         VG skriver: Kommentarfeltene på nett er fylt av så mye grums at statsministeren maner til kamp. Men hvem er egentlig disse som hetser og herjer? Vi (VG) har møtt Børre Bjerkland (48), en av de ivrigste meningsytrerne. Han er en type som sier at det av og til tar helt av når han driver å diskuterer. Han skriver med fullt navn i Dagbladet og på sider som krever Facebookinnlogging. Han er også innom blogger hvor han noen ganger kommer med ufine bemerkninger.

-         https://dikern.wordpress.com/2012/08/26/borre-bjerkland-rider-igjen/

-         https://www.nettavisen.no/meninger/kjerstiwesteng/ser-ikke-ut-som-hun-svelger-sperm/3423469178.html

Jeg tenker at du bør se på hva du selv skriver og oppfører deg på nett før du gyver løs på andre. Jeg ser også her inne at du har nedlatende holdninger til andre personer som du åpenbart ikke kjenner. 

• Børre Bjerkland Børre Bjerkland Innlegg: 119

Hold deg til sak, og ikke personfokusering

• Eivind DaljordEivind Daljord Innlegg: 14

Ja det er ok men har ikke ungen en mor også da? men anyways det er bare å sende en bekymrmings melding til barneværnet for å være på den sikre siden men slike meldinger bør sendes vis det "kun" er særdeles uansvarlige forhold og kun da!!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.