Hvorfor er det sa vanskelig for dere og vise folkeskikk da dere drar på handle tur til Sverige!

SuneSune Innlegg: 1

Jeg bor i Vermland og har på kloss hold sett på hvordan Ola og kari norman opförer seg som krabber i en tine på kjøpesenter ved grensa?

helt opp på ryggene av hverandre holde avstand og fysisk distansering gikk rett ut vindu da dere kommer over grensa!

14000 mennesker på et kjøpesenter på en lørdag 300 meter kø til systembolaget i Årjäng alle norsker , å sen lurer dere på hvordan det kan komme seg at smittetalene stiger!? det er muligens slik at dere smitter er selve å i tillegg smitter de stakkare som må jobbe i dess butikker dere besøker ergo en økning av smitte her i Vermland sa TAKK FOR DEN!! neste gang dere kommer over grensa levne da ikke hodet hjemme uten bruk det på handleturen og!

helt till slutt min sønn fortalte meg at i hans vennekrets var det et flertall som hade vart på by tur i Europa med bil for at der etter late til at de hade vart på harryhandel i charlottenberg da de passerte grensa og nå hade flere fått påvist smitte (da ikke svenskesmitta) :) bekrefter bare ordtaket "den siste idiot er ikke født ennå"😴😣

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.