burde vi lagt oss..

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 40

i daklarer ikke a tenke selv ..som trond viggo fortalte oss ..min pc ,,henger na 10 setninger etter hva jeg skriver ...er jeg paranoid ..eller er cia ..noe etter min hjne..det skulle jeg hjene sett ..uansett ,,etter ww2 ..burde alle land ..som onsker a tvinge andre frihetselkende lannd..sine patetiske ..hjernevaskede idioligier ..det norske folk ..quiling ..den 5 kollionisten av 1 landsforreder ...provde seg ..min familie matte flykte til sverige ..pga at gestaoåo ..provde A TA ROTTA PA DE ..MIN ONKRL ..SATT I SACHENHAUSEN ..SAMMEN MED GERDHARDSEN OG GUTTA ..HAN VAR 194 CM HOY ..VEIDE 37 KILO ..SA IKKE KODD MED MEG ..NA SAMLES NAZI KARA OVER HELE VERDEN ..OG ALLE VET AT DET ER DE SAMME KARA ,,SOM EIER THE BIG FARMA..OG VAPENINDUSTRIEN ..SAMT ..INFRASTRUKTRIKTUREN ..SOM BYGGER OPP LNDET ....SOM VIL BLI BOMBET TILBAKE TIL STEINALDEREN ..ILL REST MY CASE ...PS ..SKULLE JEG TILFELIGVIS ..DO AV HJERTEYINFARK ....NESTE UKRE ..GI NOE TIL MINE ENGLEBARN ..HEDDE ..TRYM ..GARD ..HOFSVANG ..NORWAY ..OSLO..ILL RST MY CASE ..Eg er alt ..trist og leit ..vi ma ha munnbind ..ikke lanngt unna middelaldrenes

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.