Banket fordi jeg er homofil

Edvin Eriksen ble banket fordi han er homofil, og fordi gjerningsmannen ikke likte at han brukte en regnbuefarget glorie.

I artikkelen kan vi lese at ingen grep inn på bussen, selv når han stod blodig igjen.

Hei til alle i Oslo. Har vi sluttet å bry oss om andre?

Hvis alle ser en annen vei når urett blir begått, da er det gjerningsmennene som vinner. Igjen og igjen.

Neste gang vi ser noen som blir banket opp og slått, uansett årsak, la oss gjøre noe!

Det er kun når vi står sammen at vi kan stoppe neste person som skal slå ned noen.

La oss bli byen hvor vi bryr oss nok om hverandre til at ingen blir slått ned.

Samtidig vil jeg oppfordre flere til å gå med regnbuefarget glorie.

//Leif Erling

Kommentarer

• Nicolay SBuNNYNicolay SBuNNY Innlegg: 12

Hadde jeg sett det så hadde jeg gjort noe. Desverre mange i Oslo som mener homofili er en synd og skam, de skylder på sin religion for deres synspunkt. Det gjelder kristne såvel som muslimer, tror alikevel at sistnevnte er de første til å gjøre en slik handling, og de siste til å gripe inn.

• Frida Volden EnghFrida Volden Engh Innlegg: 11

Selvfølgelig gjøres alt dette til å legge skylda på våres nye landsmenn, mens mange kristne er også på samme greia!

Hørte om noen som hadde blitt banket opp av noen kristne utafor Elsker, fordi de er lesbiske!

Dette handler mer om konservative sekter, enn muslimer! Det er stygt å si sånt, når man vet at mange kristne unge voksne, og ungdommer går rund å banker LHBT+ i hele Norge!

Vi må begynne å ta tak i dette, og ikke skylde på enkelte grupper!

Vi vil vel ikke ha homofile inn i SIAN? Den gruppa er en skam for alle oss, ikke bare innvandrere, men også oss homofile!!

• Nicolay SBuNNYNicolay SBuNNY Innlegg: 12

Vel jeg skrev ganske så tydelig at det gjaldt kristne også. Skrev bare at det gjaldt muslimer mer, det kan du ikke nekte for da er du enten blåøyd, eller så juger du fordi du er redd for å fremstå som er rasist ovenfor eventuelle venstreradikale i vennegjengen din.

Stygt å si sånn? Stygt å forsvare en gruppe mennesker der ett stort flertall på verdensbasis helst skulle sett alle homofile steinet, pisket eller skutt.

SIAN er ett resultat av tingenes tilstand. Sier ikke at jeg holder med de, selv om jeg mener de har noen poenger man burde lytte til. De som vil ha sharia i Norge, eller trykke islam nedover hodene på oss som (med god grunn) er meget skeptisk til den totalitære ideologien der, de er en skam for alle oss, deg også, ikke glem at de vil straffe deg pga av du har kjærlighet for det de mener er feil kjønn. Seriøst, ikke glem det.

• Frida Volden EnghFrida Volden Engh Innlegg: 11

Det er flere kristne som vil straffe oss, enn andre religioner! Hvis du virkelig tenker på at jeg sier slikt fordi mange av mine venner er venstreradikale, tar du helt feil! Det er mange av dem som kommer fra land der homofili er forbudt, men som lærer at det er greit her! Tenk på vårt naboland Russland! Kjenner noen derfra som var nærmest mot homofile da de bodde der, men som i dag synes det er greit!

Kjenner også noen muslimer som ikke er mot det, etter noen år her, som har norske venner!

Vi må bli flinkere med å bli kjent med dem, istedenfor å være mot dem! Der tror jeg noe av svaret ligger!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.