kokain..runnuing arouind in my brain--

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 70

alle klager pa nabon..i dette tilfelle pa northug..vel ..gutten har en fin bil...kjorte litt fort..sniffa kokain..osv. ..hortes det kjent ut...i vare dager ..gjelder det ..de fleste av oss..la oss ikke sette oss...opp pa for hoye pidestaller..de fleste samfunnstopper snifferkokain til frokost ..lunch..les formiddagsmat og middag....samt en skarp en til kvelds ..det er ingen vits i a lyve om det.....indianerene i sydamerika ..gomper coca blader hele dognet...det har de gjort ...siden tidenes morgen...dette for a kunne jobbe ...i 5000..meters hoyde..dette er intet nytt..sa at lage en nyhet om dette ..blir bare patetisk grums..snufs og grat..stakkars idiotpressen... snut..advokater..dommere ,,etc..alle er sa hoye pa cocain..at de finner ikke dassen..dersom de prover...dette vet jo alle..som har det minste ..peiling..denne patetiske maskeraden ma det bli slutt pa...ill rest my case...god ..natt

Kommentarer

• Frida Volden EnghFrida Volden Engh Innlegg: 11

De fleste nordmenn sniffer ikke kokain! Husk Norge er ikke bare Oslo! Vet at menge gjør det, men absolutt ikke alle!

Jeg kjenner noen få folk som gjør det, for å få "kommet seg gjennom dagen", men de fleste gjør ikke det!

Jeg vet også at rundt 80% av LHBT- folk i Oslo gjør det, men er ganske sikker på at vi som bor utafor Oslo ikke gjør det!

For min del, bryr jeg ikke om folk driver og doper seg, men bare hvis de aksepterer at jeg ikke gjør det!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.