Når nyhetene tjener for mye penger til å fortelle sannheten.

De aller fleste vet på dette tidspunktet at USA har hadd store protester over flere hendelser i månedene som har vært nå, Fra floyd til Blake, har det vært mange som har sakt sine meninger og krevd forandringer i landet. Noe jeg å skal si meg enigt i at foranding må til i politisystemet og det rettslige systemet for å i alle fall prøve å fikse noen av de mange og enorme problemene de har i landet. jeg skal ta for meg noen få situasjoner som har skjedd, løgner og nyheter rundt dem.

George Floyd: En forferdelig situasjon som endte med at han mistet live sitt. Noen roper Hjertefeil, andre roper drap, og til en hvis grad er det rett, for situasjonen ble ikke behandlet rett av politimennene involvert, og det kan stilles spørsmål i hvor mye av deres innblanding tok del i at han mistet livet. Det ble sluppet ut en video fra hendelsen fra politiets egne kropps kameraer, som viser, motsettelse av arrest, og han ber om å bi lagt i bakken. Her forstår jeg det er vankeligt å si hva som egentlig skjedde, for det kan virke som mye ledet til et dødeligt utfall, som er tragiskt selvfølgeligt. Nyheter og media har foreløbigt gitt George heltestatus og glorifisert han som en engel. Noe som var langt fra sannheten. Dop, vold og alvorlige lovbrudd er en stor del av fortiden hans. Han fortjente ikke å miste livet, men peronligt finner jeg det vanskeligt å legge all skyld på politiet etter all info som har kommet ut. https://www.youtube.com/watch?v=JtPfoEvNJ74 Candace Owens forklarer her hva hun mener tidligt etter nyhetene om Floyds dødsfall.

Jackob Blake:Her vet vi ikke så altfor mye enda, men en del info har kommet ut, han motsatte seg arrest, Lød ikke politiets ordre og når han åpnet døra til bilen, skal han ha prøvd å ta en kniv som lå i bilen. Noe jeg leste i nyhetene var at han prøvde å sette seg inn i bilen igjen, noe vidoen ikke viser, han bøyer seg fram, som om han griper etter noe. Her vil jeg legge til at politiet hadde fått info tidligere om at Blake hadde arrestordre på seksuelt overgrep. noen medier sier han hadde kniven på seg, andre sier den lå i bilen. Nokk en gang, et tragiskt utfall av en stressende situasjon, men her mener jeg politiet handlet nesten rett. de prøvde å stoppe han, men 7 skudd i ryggen? det er en alvorlig overdriving av makt mener nå jeg. poitiest utalelse på hendelsen finner du her. https://www.fox13news.com/news/kenosha-police-union-gives-its-version-of-jacob-blake-shooting

kyle Rittenhouse: En 17 år gammel hvit supremacist, krysset statsgrenser bevæpnet med en AR 15, han drepte 2 personer som var samlet for å ta del i rolige demonstrasjoner og verdier til BLM. det er en av vridningene media bruker mot det 17 år gamle gutten som var bevæpnet for å beskytte arbeidsplassen sin mot å bli vandalisert og påtent av voldelige demonstranter. Med all informasjon som har kommet ut ser jeg igen skyld i 17 åringens handliner, bare selvforsvar. han ble angrepet av demonstrantene som endte i 2 dødsfall og 1 skadet. Hans egne ord og handlinger viser han var der for å beskytte næringen til sjefen sin etter å bli sport om han kunne ta del i sikkerheten rund flere bedrifter. media fortsetter å dra fram rasist kortet før informasjon er på bordet og tar del i å beskytte voldelige demonstranter. Tim forteller det bedre enn jeg kan her. https://www.youtube.com/watch?v=AS6s264kAMA&t=5s

Det er kanskje ikke mange som vet det, men siden George Floyd, har det vært konstante opptøyer over hele USA, ekstremt mange drapsforsøk på politi og hærværk for miliarder som aldri kan rettferdigjøres. Hva hjelper det å tenne på butikken til en imigrant når det er de som skal beskyttes i forhold til venstre sidens påstander? Så mange har blitt banket opp av venstre vridde demonstranter, medlemmer av ANTIFA. ANTIFA er ikke en myte som jeg hører mange si, de er en gjeng voldelige og farlige komunister som gjemmer seg bak BLM's budskap, og tatt over organisasjonen, media og demokratene beskytter dem for alt de kan. Andy Ngo forteller dette best. https://www.youtube.com/watch?v=0tNXomjObIA

Jeg kunne fortsatt her å fortelle om Trump løgnene, men kan heller ta det en annen gang hvis noen er inntrisert.

Kommentarer

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.