er pc det verste

mRmomRmo Innlegg: 28
redigerte september 26 i Spill

jeg vokset opp med data og juskset i alle spill og husket at man haddet cder og spilte mye spill da digitale ereaen startet begynte jeg med steam og fikk problemer iløpet av mine 11 år der at spillene bled plomberte alle appene som selger spill og at jeg ikke kunne fullføre dem husker jeg skaffet meg sånne pakker med mange spill som jeg skulle spille og de fungerte heller ikke er pc jævlig dårlig har ihvertfall de beste xbox spillene kjøpt skulle jeg vært torturert hele livet mitt og hatt traumer av spill hvordan de låser deg til et rom og ikke kan gå igjennom spillet og aldrig kjøpt xbox og aldrig spilt mer takket være data

er dette bra spill

Call of Duty®: Black Ops Cold War - Standard Edition

kr 559,20

Xbox Series S

kr 2 639,20

Grand Theft Auto: San Andreas

kr 53,06

Mafia: Trilogy

kr 519,20

Star Wars Republic Commando

kr 63,20

STAR WARS Jedi: Fallen Order™

kr 335,52

Red Dead Redemption 2

kr 307,56

DmC Devil May Cry: Definitive Edition

kr 239,20

Trackmania® Turbo

The Darkness II

kr 199,20

NINJA GAIDEN 3: RE

kr 199,20

Call of Duty®: Modern Warfare® 2

kr 186,32

Call of Duty®: Modern Warfare® 3

kr 164,40

Red Dead Redemption

kr 159,20

Mafia II

kr 159,20

Red Faction: Armageddon

kr 159,20

Grand Theft Auto IV

kr 159,20

Call of Duty®: Black Ops II

kr 143,68

Gears 5

kr 139,60

Call of Duty® 4: Modern Warfare®

kr 135,32

Fullført

OneStore

Call of Duty®: Black Ops

kr 131,52

Fullført

OneStore

The Darkness

kr 119,20

Fullført

OneStore

Duke Nukem Forever

kr 119,20

Fullført

OneStore

VANQUISH

kr 119,20

Fullført

OneStore

Prey

kr 119,20

Fullført

OneStore

Halo 5: Guardians

kr 111,44

Fullført

OneStore

Gears of War Ultimate Edition Deluxe Version

kr 95,52

DEUS EX: HUMAN REVOLUTION

kr 79,20

Fullført

OneStore

Star Wars: The Force Unleashed II

kr 79,20

Fullført

OneStore

Star Wars: The Force Unleashed

kr 79,20

Fullført

OneStore

Saints Row®: The Third™

kr 79,20

Fullført

OneStore

Kane & Lynch 2

kr 79,20

Fullført

OneStore

Burnout Revenge

kr 69,60

Fullført

OneStore

Split/Second

kr 63,20

Fullført

OneStore

Bulletstorm: Full Clip Edition

kr 54,24

Fullført

OneStore

Undead Nightmare Pack

kr 52,00

Fullført

OneStore

Dead Space™ 2

kr 50,12

Fullført

OneStore

Dead Space™ 3

kr 50,12

Fullført

OneStore

Battlefield: Bad Company

kr 47,68

Fullført

OneStore

Battlefield Bad Company 2

kr 41,72

Fullført

OneStore

Red Faction: Armageddon - Path to War

kr 36,80

Fullført

OneStore

Dead Effect 2

kr 30,00

Fullført

OneStore

Dead Space™

kr 16,52

Fullført

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 28
    redigerte september 27

syns playstation 1 er nice men funker ikke på emulator kommer ikke opp 3d vinduet etter noen år med dårlig components system hive måtte importere fra windows 7 fungerte det plutselig til jeg innstalerte steam på min bærbare etter jeg solgte gaming pcen så fungerte de tille øengre etter jeg innstalerte windows på ny husker jeg kjøpte san andreas på ny og fikk ikke starte det før jeg prøvde mta greengaming.com men kjørte senest av alle på serveren i gaming pcen rtx 2080 skylake 6700k og fikk aldrig hoppe med bilen på skrå i missionet fungerte på xbox men skaffet meg en psio og alle europa usa redump rett etter den nye loven om laste ned for meg er die hard trilogy med taxien flyplassen best og spilt gjennom skyskraperen mange ganger mange år siden og apocalypse arcade party pack med smash tv metal slug x bedre enn på xbox og neo geo mini kan bevege segi luften og skyte Raskere høyre og venstre tror det er noen gode lufttskip spill i 2d liker quake på n64 og smashbrothers og quake 2 på playstation med sån patch fra romhacking.net så kan sikte med høyre spaken var gudd på multiplayer skulle kansje hatt en ps1digital men er førnøyd med hyperkin quake 2 på data i min steam var sånt at du ikke kunne gå på en sensor i banen for åpne en bru som gikk vel på playstation men tror ikke jeg får tak i pedal og pistol og crt for skyte blink men blackmesa på pcen kunne jeg ikke gå inn i etter maskinen fikk krystallen inn de to ville ikke skanne meg inn etter starten killing floor 2 eksempel fikk bare svart skjerm så reagerte ikke kontrol alt delte engang før jeg ga bort spillet i gave men mange gode spill her https://steamcommunity.com/id/mariusohh/games/?tab=all

• mRmomRmo Innlegg: 28

jaja så etter jeg reinstallerte windows så nekter dataen patche quake 2 til å kunne bruke begge stikkene til å bevege seg med høyre venstre spake bevis noen som kan patche den for meg https://www.4shared.com/s/fjUONp2Tgea

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.