Husløs familie på 3

Vi er en liten familie på 3 som er husløse pga ny husvert fra 30.desember 2020. Vi fikk utkastelsesbrev uten forvarsel 14.oktober 2020, og skal være ute 30.desember 2020. Altså 2 1/2 mnd og ikke 3 måneder. Jeg som skriver, heter Helge Kvalheim, er 45 år gammel og sterk tunghørt. Jeg deler leiebolig med min mor på snart 80, som heter Annlaug J.Kvalheim, og min bror Morten Anders Kvalheim på 48 år. Alle med helseproblemer og dårlig økonomi.

Min bror og jeg har bodd sammen siden 2008 i mer enn 17 år, mens min mor flyttet inn sammen med oss i 2013 og har bodd hos oss i 7 år. Vi fikk utkastelsesordre 14.oktober 2020, og skal altså være ute 30.desember 2020. Det er ikke en gang nøyaktig 3 måneder, men 2 1/2 måned! Vi er dypt fortvilet over situasjonen og trenger desperat hjelp med ny bolig.

Er det noen som har eller vet om en enebolig, to-mannsbolig eller rekkehus til langstidsleie i Åsane-regionen? Ta kontakt med min mor Annlaug J.Kvalheim på mobil 975 84 336. På forhånd takk.

Mvh

Helge Kvalheim

Kommentarer

• Henry LieHenry Lie Innlegg: 1

Har nyss lese innlegget til Helge Kvalheim og håpar dei har fått ein stad å bu. Dette er ei tydleg bøn om hjelp som gjer meg både trist og ikkje minst sint.

Kva hjelp eller støtte dei har krav på veit ikkje eg, men dette er ei tydleg melding om eit samfunn i utakt med dei fine ord mange politikere likar å nytte i ulike festtaler.

Me ser på det norske samfunnet som både ansvarleg og støttande, men dette gjeld vist nok berre for dei av oss som eig vårt eige hus.

Like etter krigen levde me i eit land der dei fleste var oppteken av solidaritet og deling. No er me inne i ei tid der egoismen og sterkaste sin rett rår.

Me som eig eigen bustad har over lengre tid mottatt store subsidiar, betalt av dei mange som Kvalheim og fleire i hans situasjon rikeleg har tilført oss.

Kanskje det er på tide me stiller opp med meir enn ein dugnad, slik regjeringa Solberg ber om i disse koronatider.

Kanskje det er på tide med å fylgje opp dei mange fine ord med meir handling og mindre ord?

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.