Norges fotballforbud har jo i 33 år jobbet dag og natt for at RBK skal bli best, rikest og mektigst. Ennå er de ikke fornøyd. Er ikke det korrupsjon vet ikke jeg.
1988-1992 RBK fikk ( som eneste klubb ) SVÆRE beløp fra NFF: Korrupsjon selvsagt.
1988-2007 RBK fik store fordeer i termiliste oppsett, med store økonomiske og sportslige fordeler.
1988-2005 RBK fikk store fordeler i NM, noe som gav store økonomiske fordeler, og sportslige.
Er det noen av dere som har tåpelige konspirasjoner om at RBK har fordeler fremfor andre som fortsatt mener at RBK vinner serien? RBK bygget seg opp fordi de var best. Nils Arne Eggen er mer verdt enn alle millionene og han er trønder. Det er synd for dere som er misunnelige på dem. Se årene RBK vant mest og gjorde det bra i Europa, var det bare naturlig at de fikk mest penger. Er du best, får du mest penger. Slik fungerer det meste i samfunnet. Hva med Molde? Molde hadde ikke eksistert engang uten Røkke-penger. Klubben er bare søppel. Blir det slutt på penger fra Røkke, forsvinner suksessen også.
Hei, jeg ser at Dagbladet mener lagerbeck er blind som ikke ser at Jens p.hauge er god nok for landslaget. Hmm, jeg lurer nå på hvem som er mest blind. Eliteserien og internasjonal fotball er to forskjellige verdener, der ser alle på tidligere resultater og når man sammenligner kamper fra andre ligaer. Jeg vil jo også nevne Håkon Evjen som dominerte bodø glimt Ifjord han har vel ikke slått særlig an i Nederland enda, la nå lagerbeck passe på landslaget, han er vel den som er mest kompetent til det
Kommentarer
Jeg tror. Men når? Usikkert
De ordner det nok slik at RBK vinner, ikke rart, 33 års favorisering er vond vane å vende.
Norges fotballforbud har jo i 33 år jobbet dag og natt for at RBK skal bli best, rikest og mektigst. Ennå er de ikke fornøyd. Er ikke det korrupsjon vet ikke jeg.
1988-1992 RBK fikk ( som eneste klubb ) SVÆRE beløp fra NFF: Korrupsjon selvsagt.
1988-2007 RBK fik store fordeer i termiliste oppsett, med store økonomiske og sportslige fordeler.
1988-2005 RBK fikk store fordeler i NM, noe som gav store økonomiske fordeler, og sportslige.
Blir nok uten tilskuere denne sesongen
Det ble det jo, men med 200 tilskuere bare pr kamp..
Ny runde i helga, enga møter godset på Intility..
Bør bli tre poeng. .
Og så må de snart prøve flere enn 200 tilskuere bare pr kamp
LSK taper IGJEN i OBOS ligaen, og der er ohlala herlig..
8 plass på fugla nå..
I kveld holder alle med Jerv i mot Lsk
Heldig uavgjort for LSK i kveld
VIF vant i Bergen, LAN presset, men får beholde jobben.
Deilig Enga seier..
Tilogmed lsklars jubla
Er det noen av dere som har tåpelige konspirasjoner om at RBK har fordeler fremfor andre som fortsatt mener at RBK vinner serien? RBK bygget seg opp fordi de var best. Nils Arne Eggen er mer verdt enn alle millionene og han er trønder. Det er synd for dere som er misunnelige på dem. Se årene RBK vant mest og gjorde det bra i Europa, var det bare naturlig at de fikk mest penger. Er du best, får du mest penger. Slik fungerer det meste i samfunnet. Hva med Molde? Molde hadde ikke eksistert engang uten Røkke-penger. Klubben er bare søppel. Blir det slutt på penger fra Røkke, forsvinner suksessen også.
RBK hadde ikke eksistert uten NFF.
Jo, kanskje, men i 3 divisjon.
Brann sparket sin trener i dag..., tipper Bohinen blir sparka neste helg med tap igjen...
Lsk sparker vel muligens trener hvis de fortsetter å gjøre det like dårlig som nå..
OBOS ligaen leverer igjen..
Sogndal vinner over lille LSK på Åråsen..
Min gode venn, men lettere tilbakestående lsklars gråter seg i søvn i kveld tenker jeg
I kveld vinner Enga på Intility.
Husk jeg sa det her først
2 - 2 i toppoppgjøret på Intility ..
En kamp Enga fint kunne vunnet
Hei, jeg ser at Dagbladet mener lagerbeck er blind som ikke ser at Jens p.hauge er god nok for landslaget. Hmm, jeg lurer nå på hvem som er mest blind. Eliteserien og internasjonal fotball er to forskjellige verdener, der ser alle på tidligere resultater og når man sammenligner kamper fra andre ligaer. Jeg vil jo også nevne Håkon Evjen som dominerte bodø glimt Ifjord han har vel ikke slått særlig an i Nederland enda, la nå lagerbeck passe på landslaget, han er vel den som er mest kompetent til det
Enig
Enga forsterker med Ørn..
En gammel kjenning, og notorisk målscorer,..
Bringer dette Enga innpå topp tre til slutt..?
Ikke umulig
Trodde Nord Irland skulle være litt bedre i går, men godt vi var effektive...
I dag håper vi Ranheim vinner på Åråsen
Fantastisk comeback av Ørn på Intility i går kveld.?
Håper han scorer masse neste helg i mot Molde også
Indeilawetrust..!
Fuck no..., Infagermowetrust 😎