askim bridgeklubb..vs..bot og bedring

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 64

leste på vg nett i dag med stor fornøyelse om snutens raiding mot gilje selskapskokaler og askim bridgeklubb...der den tidligere ordfører og hans trofaste blå venner..satt og spilte bridge..i fred og ro ..de skulle forlate klubben klokken 0100...da lovens lange arm..i sin uendelige visdom slo til i håp om at herr olsen og hans skumle venner hadde ett pengeskap fra hans jæger i berlin..der de oppbevarte spillekortene...i følge vg hadde politiet mange glimrende argumenter..sitat...stor bekymring om hvorvidt dette er en nødvendig samling ...spesielt med tanke på graden av beruselse.....jeg ler meg i hjel...her må man skille mellom snør og barter...legfolk.....så lenge smittevernregler blir overholdt og drikkevarene er betalt for på det svindyre polet....kan man vøre så drita man vil på ett privet arrangement ....vis meg hvor i loven det står motsatt-------- nei vi folket..les oss bønda må si at nå er nok nok...før vi ender opp med det den barteglade korporal og herr quisling ...vinner krigen..75 år etter ...1984 ..here we come...ill rest my case..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.