Sanna Sarromaa - min helgen!

Det nye fylke "Innlandet" har fått ei kruttønne av en person importert fra Finland, Sanna Sarromaa(kvinne). Hun er etter min mening definisjonen på meningen med livet! Hun er innvandrer - og innvandrere er bra! Hun tenker, føler og tror annerledes enn alle andre i Norge - og det er også bra, i følge innvandrer-sporet! I tillegg er hun smart og flink! Hun ble nektet å gå på gymnas/universitet. Hun måtte begrave sin alkoholiserte far og sin kreftsyke mor i en alder av 19 år. Hun er etter min mening en ny nordisk helgen.

Waleed Ahmed(mann) er en annen "flink" innvandrer. Jeg vet ikke hvilken landbakgrunn han har, fordi mediene holder det tilbake. "Han er norsk"! Det får holde. Waleed Ahmed troppet opp på Theatercafeen og bestilte det dyreste på menyen og viste frem Porschen til 2 millioner(i dagens penger). Han presenterte seg som "grunder" i en alder av 21 år! Innovasjon Norge kastet penger etter ham. Regjeringen og Kongehuset var full av begeistring! Dette var selve grom-eksempelet på at innvandring lønte seg! Bare 21 år, og se hvor flinke folk vi får inn i landet! Nå sitter han og soner en 11 år lang fengselsdom i USA.

Den norske regjeringen, Kongen og halve kongeriket ble skuffet når amerikansk domstolsmyndighet ikke var enig i den panegyriske tilbedelsen av gull-klokke-, Porsche- og skreddersydd-dress-befengte Waleed Ahmed, men tvert i mot dømte han til 11 års fengsel!

Sanna Sarromaa soner også en dom. Hun har aldri gått med gull-klokke og bestilt dyreste rett på Theatercaféen. Men likevel soner hun en dom. Hun er utlending som har våget å kritisere Norge!

Sanna Sarromaa er min helt! Når jeg nå har hørt om hennes bakgrunn i NRK-programmet Drivkraft, er hun min nye helgen!

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

"Drivkraft" er et NRK-radio-program, som tar høyde for å presentere "de beste blant oss"! De som ikke vet hva jogge-bukse er, men som tvert i mot forsøker å gjøre noe stort ut av livet sitt!

Sanna Sarromaa, kom heldigvis med!

Ellers er "drivkraften" i programmet, å gi de mest vellykkede i verden, nok en mulighet til å sole seg i glansen av sin egen vellykkethet. Gratulerer NRK, med nok en middelklassedrøms fantasi-program.

Hundretusen polakker, litthauere og andre lavt betalte "mekanisk", kropps-arbeidende nordmenn, må vente på sin serie.

Hva skjedde med intervjuet med medmennesker i ulike livssituasjoner, til ulike tider, i ulike livsfaser, i ulike deler av landet? Mistet alle "drivkraften", og driver ute på en flåte, sammen med Thorbjørn Egners karius og baktus. Og håper å finne en ny tanngard å etablere seg i?

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.