stoppe kommunale skatteparadis

mRmomRmo Innlegg: 76
redigerte desember 2020 i Aktuelt

bra at dem iikke skal bestemme skatte nivået staten burde og stoppe sånne bygninger hvor dem bare stjeler med nav i fra personummerene på 75% husleie de har tømt bofelleskap på bofellesksap lagt tusen år i sine såkalte nav det var meg først jeg bare drog ene vakten i genseren ba om fred hans kulle være inne da og få meg til å rydde så måtte jeg vist til et sånt hus en tur for signere å flytte inn for det var vold så komm regningen den måneden jeg signerte ikke det var 100% skatt vederlagstrekk og bare bostøtten stod der på 4000 og fikk mit mobilt instatts team etter meg da jeg satt med røyken på bordet og fikk 2920 dager med en bolig som de ønsket jeg skulle signere for så gi 75% vederlag de neste 100 årene og fikke ikke en gang til å ha en pakke øl i kjøpleskapet uten sikkerhetsrunder og bil ran av min id etter jeg bled headhuntet av nav for å kjøpe en og måtte gi 10 år fra mitt nav i en kroneomrulering

har sel betalt 50.6 % skatt av 96600 og fikk ikke vel bostøtte som jeg ba om det fikk jeg men etter de nye reglene kan de regne det ut hos seg selv så i g med at skattelistene bare skriver sån 7000 istedenfor sån 50000 skatt på 6 måneder

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 76
    redigerte desember 2020

det var 7000 eller noe mens jeg faktisk betalte 48917 eller 16 kronet noe sånt i 2009 av 96600 akuratt og betalte 100% innskuddskatt på jeg tok ut og inn i banken tok ut nettverkskabelen på gamestop og etterbetalte noen kroner for et spill selv etter jeg betalt 2% skatt mente skattetaten det var regnefeil. traff på hele nabolaget på psykriatisk til slutt og naboen bled lagt i beltesengen hverdag jeg bled vannkvelt med bøtte og vannmugge med stort syltynt tøystykke foran og mange bøtter ned i munnen mens eg bled holdt fast i hodet med nesen og munnen tett og sånt mens hele nabolaget haddet samme advokat og da var han inhabil for han var leder i kommisjonen. lenge etter hans luttet som advokat og måtte trekke saken og for hver dag en klage ikke kom etter pr 14 dager bled dethelsevernet utsatt med 1 uke så var jeg på b3 til jeg bled sur på kommisjonen og komm på sikkerhetsavdelingen så brant b3 ned og dem gikk inn med ksjold og reddet ut reimene av beltesengen og haddet flashbang og mange politifolk brannvesen folk og stor vannhagle med store patroner mens jeg så dem stormet

på 2920 dager på paragraf 3,14 eller noe tvungenobservasjon 10 dager

mens de tar vederlag i stavanger sandes varhaug 75% haddet en situasjon her på varhaug der jeg bled ranet til å handle mat som jeg ikke ønsket betale på regning angrer ikke på all den der havregrnn og lite tobakk og en rev avogtil med 25 kroner på mat i uken og 400 i uken fikk nye bildeler og han sluttet sin jobb i protest mente han det dem gjorde var at dem tok et såkalte mat toalettpapir og sånt i en ekstraregning som jeg frivillig ikke kunne slippe betale da hadde kontrolkommisjonene backet de ut for jeg skulle vel ikkke ha penger resten av livet og heldigvis fikk dem ikke til å skyte det inn i husleie istedenfor en regning men fikk avtale m drikke 3 pakker lettøl men bryr meg ikke særlig siden jeg alt sikkert drakk 100000 øl da jeg ikke fikk lovt ute i været

redigerte desember 2020

(17) O long johnson Southpark Meme! - YouTube

har tilatelse å oh ong johnsen for bruk 1978

redigerte desember 2020

jeg mener at vi må ta statens nav om til norgesbank nav i landet kreve stans i ape navet til kommunene hvor dem bruker boliger og hoteler for å kjøpe bitcoin bare si å dem fikk ikke erstatning på vold på ordføreren elle rnoe så han måtte bruke sin inntekt av sin egen inntekt og at alle skal være seg selv sine persontall og ingen kan ha 2 personners talls eller 5000 til sone kontoer i komunneskatteparadiser mener stortinget må gjøre noe før landet blir som nord korea eller aushwitch vist ikke stortinget gjør noe må norgesbank stoppe mafian i stortinget som bare arbeider som politikere og skal ha store fond med fjerning av formueskatten la det regne trygghet overbefolkningen hvor odfører slutter av for å ha trygghet av seg selv og hele folket vannmerkes til eget tall hvisr kommuner må vente med sine barnehager og skoler luksus for dem kan ikke ta ifra personer og ranet mennesket eller staten kansje staten får bare moms og skatt til fondet uten sine formuersaktt

så bare fordi noen tok en røyk og forsvant inn i beltesengen da de var ferdige og skulle ikke drikke alkohol i i masse år kom liksom kommunene å de skal flytte n lyst å signere og vips de såkalte neste 10 585 dagene skulle nav spleise kommunens bitcoins i fra fødselnumrene etter 75%vederlagstrekk

sikkert derfor stan var forbannet på meg de ønsket ikke jeg skulle ha 14600 dager med penger de mmåtte blant annet gi meg bil for at den sulle betales tilbake med at jeg ga 10950dager penger i vederlags alt i fra 10000kroner till 100% til 75% og 150000 til nav så hemmelige navn kan gå inn og omrgistrere biler folk kjøper mens dem det gjelder skal ikke gå inn på nettbanken neida ikke engang inn

redigerte desember 2020

kommunene var meget softisikerte de trakk alle skattekortene til folk fra skattetaten mens de økte skattenen til 50% og headhuntet folk i ulike bransjer som montere ikea møbler også videre for sån 10 kroner 20 krone timen mens de bortførte folket tømte hele nabolag og ville ha hundre vis av tusen i husleie hvert år av personummerene proservice headhuntet meg 2 ganger første gang var det snakk om noe mer kroner da de fant ut at de headhuntet med personell var snakk om enda mindre pr time med kansje bonus i helgene også var de reddet at jeg holdt dem som gissel da jeg ville snakke med dem alene under intervjuet

psykriatiren er softisikerte de kalle jobb arbeidstrening med lovnader om lønn da sitte plutselig personell sjefen med ansvaret om betale lønn de bruker gjerne triks som kutte inettilganger hvis dem ikke kommer og si at det er lovleig at dem ikke får betalt mens verger sitter på ansvaret for å ta pengene ifra bankort hvist dem handler øl de kaller god oppføørsel og gi dem vederlag hele livet og mener at er man ikke snille skal man til slemmere bygninger

de går så lang at paradiset er om det er lovt å gå til puben av og til mens dem tar 75% og oppbevarer bankortene på kontoret og stempler dem electron så de ikke kan handle på nett og sier det er en sak mellom fylkesmannen og vergen

redigerte desember 2020

justervesenet fengselvesenet er sofistikerat dem isolerer menneske 23 timer for dem ville ikke arbeidet ogs sender dem til psykriatiren mens dem finner huset så lokker dem med at dem kan være der før dem er prøveløslatt med tisseprøver så dem ikke røyker og drikker og sånt så sender dem avdelingsledere inn i hotellet og så øker dem husleien og må ha ny signatur på 75% så skal dem liksom behandle søknaden om leilighet mens dem sikkert bare gir avslag de gamle blir som oftest invadert av hjemmesykepleien hvor dem sier noe om dem skal signere for dem er ikke seg helt seg selv straks betalte dem og 75% og gikk aldrig på butikken engang ingen drakk øl engang alt var bare svart i norge for ett land

men så etter en 11 år krig mot tallet mitt av alle sammens 20049143509 har jeg begynt i prosjekt arbeid som kan lokke med rykende 200 kroner pr dag over 5000 på 6 måneder bare for lage terasser vaske ut leiligheter og klippe hekker også videre det er vel vel 29 år eller 19 år skulle man tro nav som regner dobbelt utbetalinger etter nye regler 2015 av tallet

redigerte desember 2020

tallet og nav skremmer vettet av store banker og kommuner i fremtiden og har aldrig lån mens kommuner og sånt sokler etter penger i fra tallet for dem ville arbeide med alle folk i landet og ønsket ikke uførepensjon og trygd eller sosialstøtte og ville ha dem mennesker peronumrer til dokker i deres hus hoteler for knaske i de poteter gulrotter svinesteker mens de fylte opp sine kontoer i bitcoins

det er hundre tusenvis norske borgere også skulle ikke de drive på med eiendomsvindler mer takket være troll

redigerte desember 2020

så kommunene troddet det var troll i skogen som ga dem 5 millioner på noen år i husleie og flyttet utenlands og staten skulle stoppe dem i det da måtte trollet i fengsel det var en skam for nasjonen med sånne svindlere de kalte det for eksport av personummeret selv om de sov ute i stranden på hawai md en pilsner og måtte sikker tha dobblhusleie eller var det ikke nok til depositum så de på suiten med 10 euro dagen som en slags hotelleilighet det er en forbannelse at alle har munnkurv alle bled frelst av jesus kristus og tilbad dyret og aksepterte tallet på hånden og pannen ba og bildene av det og brant i ildsjøen i solen og bled sugd inn i svartehull etter lyset sloknet og krympet til popkorn

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.