Løgnens ytterste konsekvens : død

Elvira GhiocelElvira Ghiocel Innlegg: 17
redigerte desember 2020 i Aktuelt

Det er alltid to sider av en sak sies det, ja, er det egentlig det?La oss si det et det: UANSETT så er det kun en sannhet, det vil si at løgn er den andre siden av de to sidene.

Jeg våger å påstå at det fortelles mer løgn enn sannhet i denne verden,og det er kanskje heller ikke så rart, når man etterhvert blir klar over konsekvensene av å være ærlig (snakker ikke om brutalt ærlig, kun normalt sannferdig)

Er du ung og ny her i livet, så lytt til en med erfaring, jeg vil advare deg om hva det potensielt vil koste deg å være ærlig og stå i sannheten slik jeg har valgt:

Du risikerer å ikke bli trodd av slektninger, kollegaer, naboer, nærmiljø. Du kan ikke forvente å bli trodd når du har en uvanlig (likevel sann livshistorie)

Du risikerer å bli frosset ut, å få skylden selv, bli "avhørt", hånet, sjikanert, få drepende blikk og stå HELT ALENE uten nettverk!

Ingen liker varslere, de er livredde for at sannheten skal komme frem. De prøver å skyve sannheten under et teppe dvs få unna den som sitter med sannheten og ikke er redd for å si den. En del onde mennesker vil at familiehemmeligheter skal forbli i mørket, og er dermed villige til å "fjerne" deg. Feks få deg i fengsel ved hjelp av løgn, få deg tvansinnlagt ved hjelp av løgn, som er litt for enkelt når ens egen psykisk syke mor (munchausen by proxy og personlighetsforrstyrrelser) i over 35 har oppsøkt, leger, lærere, psykologer, rådgivere, psykiatere for å juge på ungen sin diverse problemer som ikke har rot i virkeligheten, og dette da blir stående i legejournalen som en sannhet for evig og alltid, og uansett hvor mange ganger du skifter lege, så er den forbannede journalen der, med over 35 år gamle løgner fra din egen mor. Hvorfor ingen stanset henne i sykeligjøringen, påføringen av skam og isolasjon, tvang og omsorgssvikt av sitt eget barn, vet jeg og det vet de som var med på deg også!

Vel, jeg kan takke meg selv for ikke å ha stått frem før! Jeg ventet til jeg var over 30.onkler og tanter hånlo av meg, tydlig redde, som de tok over som sinne mot meg, jeg stod å strigråt og hadde så ekstraslag, over å ikke bli try trodd og få høre :"er du sikker på at du ikke har misforstått?" Det er ikke til å misforstå når ens egen mor har fått en tvansinnlagt (for å fullføre ungdomsskolen sa hun), og etter 2 år på institusjonen får jeg besøk av ei som jeg aldri har sett før, det første hun sier er"Hei! Jeg er den nye moren din."

Sjefspsykiater Dr Finn Magnussen på SSBU i Oslo, sa til pappa at han kunne være stolt over å ha ei så klok og oppvakt datter og at jeg ALDRI, skulle ha vært der, det stod det også i brevet jeg fikk med meg fra han da jeg skulle hjem igjen.

Kontrollerende mor: gav bort kattene våre,, en etter en, uten å sifra, uten grunn. Det samme med to hunder. Hun kom stadig på barneskolen og tvang meg ned fra scenen midt i en forestilling foran barneskolen. Hun hentet meg ut av klasserommet og sa så hele klassen hørte det :"nå må du komme for vi skal til psykologen", noe vi drev med ukentlig fra jeg var 8-9 til 28 UTEN GRUNN!! Det var mamma som snakket, så ned i gulvet mens løgnene rant av henne! Psykologene spurte meg nå og da om jeg hadde noen formening om hvorfor jeg gikk der(bup) hun klatret videre oppover i systemet ved hjelp av løgnene sine. De ante heller ikke hvorfor jeg gikk der, men moren min hadde satt det i gang, kunne de fortelle.

Barnevernet konkluderte med omsorgssvikt, så rett! Vi fikk kaker tilalle måltider hver dag, ingen oppfølging følelsesmessig, ingen, omsorg eller kjærlighet (pappa var kastet ut av mamma og psykologene, hun hadde påstått at han var alkoholiker(samme gjorde hun om meg flere tiår senere, rart egentlig, ettersom jeg er totalavholds)

"ikke snakk stygt om moren din!" SANNHETEN ER DESVERRE STYGG, og jeg er i min fulle rett til å fortelle sannheten om mitt liv, som nå også er ødelagt av min eneste søster og hennes psykopatsambo, de har ærekrenket meg siden 2012,x antall anmeldelser og besøksforbud fullstendig uten grunnlag, dem forsøkte også å få meg tvangsinnlagt ved hjelp av svært tynn løgn, og de satt i samtaler med politiet utallige ganger og påstod det ene værre enn det andre.

De første anmeldelsene ble henlagt, men mtkp hyppigheten av oppsøking av politikammere, så tenkte politiet at det måtte være noe i det. I mellomtiden begynte stresset å tære på meg, jeg fikk ambulanser til hjerteavd stadig vekk. For første gang i mitt liv! Til og med da jeg bodde utenlands et år, lagde dem besøksforbud mot meg, og jeg måtte møte min egen søster og psykopaten i rettssak, USKYLDIG siktet for gj.tatte brudd på besøksforbud og gj.tatte drapstrusler (100%løgn alt) jeg kunne fått opptil 20 års fengsel!!

Jada, jeg har sittet i fengsel også jeg! USKYLDIG. Det skjedde etter en episode med uprovosert blind politivold mot meg, rent drapsforsøk var det! Først ble nakken min vridd hardt og brått til siden, deretter ble hodet mitt dengt så det smalt, sidelengs hardt i underlaget.

Jeg lå i 2 uket etterpå, så stjerner og tuneller, spydde ei hel uke og var sikker på at jeg kom til å dø. Jeg har aldri vært så syk hverken før eller siden! Da blir man ganske sjokkert når man finner ut at den politimannen som gjorde det, hadde fått med seg 2-3kolleger og kokt sammen en historie om meg. Så jeg kom i fengsel.

Jeg er nå ødelagt for livet etter 8 års terrorisering, men fortsatt ikke psykisk syk, har aldri vært det, kommer aldri til å bli det, så den som håper på det, gleder seg forgjeves. Derimot så har jeg fått virus på balansenerven,kronisk hodepine, migrene, søvnvansker, alopecia, magesår, hjerterytmeforstyrrelser (operasjon blir vurdert) astmabronkitt og rosacea, autoimunsvikt.

Krenket barn blir syk voksen. Da er det bekreftet.

La meg si deg en ting til:Jeg ville ikke gjort noe anerledes, jeg vet at jeg er helt uskyldig og at ALT jeg har skrevet og sagt er sant. Jeg vil heller dø av å stå for sannheten, enn å leve på andres løgner.

Jeg lar andre få eie sin egen skam, mamma prøvde å træ sin skam over meg. Jeg har kun stolthet, moral, selvrespekt, rettferdighetssans og egenkjærlighet.

Det er ikke så nøye hva folk tror om deg, til en viss grad stemmer dette, HELT til du en dag blir syk, må til lege el legevakt og blir slått i trynet av din egen mors løgner i journalen igjen, flere meter med diagnoser du aldri har hatt, men som dem har kokt sammen av de "problemene/symptomene" din egen mor fant på fordi hun nøt oppmerksomheten fra "autoritetspersonene" hun valgte å juge til. Velg sannheten, du aner ikke hva slags konsekvenser din løgn kan få for den du juger om. Livet mitt har vært ødelagt siden før 1986!!!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.