50 år siden peter sellers døde

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 214

naiv som jeg er rodde jeg at vi ..gamle kara..skulle lage ett privat minneselskap over peter ..men skjebnen grep inn ..via sin corona arm ..nei jeg snakker ikke om øl armen....det var synd hadde store planer ....kan bare sitte her og humre over 20 års selskapet ...som tok plass hos en kamerat på holmenkollen ..jeg var personlig assistent fo en kis i rullestol ,,fikk låne hans gamle manuelle ...aldri har vel en rullestol kjørt så raskt nedover mot t,,banen ..jeg var selvfølgelig dr,strangelove ,,det gikk så fort at de små forhjulene vrengte seg ...lettere forslått våknet jeg i grøfta ..like blid ....jobbet på teknisk avd. på ett sykehus ..snausa ett par nye forhjul ..rullestol like fin ....rip ....peter sellers vi savner deg ...110 prosent garantert

Kommentarer

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 214

jeg legger meg flat ..kaster jord rundt meg ..kryper kanossagang ned til roma ,,jeg hater å kordinere mine egne feil ..den siste var høsten 1968 ..en meget pinlig affære ..nok om det ,,,det er 40 år siden peter døde ..rettelse ..ny feil ..som vi sa i forcen

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.