Kommentar feltene er borte!!

Eivind DaljordEivind Daljord Innlegg: 10

Få tilbake kommentar feltene på dinside snarest dette er ikke bra eller inntresant for meg som leser av dinside som jeg har gjort i årevis, kommentar feltene er jo veldig mye hvorfor jeg leser dinside så da blir det slutt på det for min del etter alle gode år!

Da finner jeg andre sider som "har" kommentar felter!

Kommentarer

• Egill UlsteinEgill Ulstein Innlegg: 1

Helt enig med Eivind! Dette blir helt feil og knytter ikke kommentarene til sakene

• Arild LillebyArild Lilleby Innlegg: 1

Kan man legge en kommentar her?......Dette gjelder Hagensaken ! Hvis man planlegger en forbrytelse så kan vel ikke det være meningen at den skal avsløres ? Har til nå ikke sett en eneste spekulasjon om at Hagen skulle ha til hensikt å ta livet av kona....så spørsmålet er da: hvorfor skulle han det ? Hva er motivet? ...Det florerer mange rykter i denne saken....men ingen står frem å sier at " dette vet jeg helt sikkert"......Jeg vet bare at nå sitter det minst en mann i en helvetes varetekt i full isolasjon....2 uker fram i tid...ser ikke bort ifra at det er en av politiets måter "å mørne" mistenkte på....rettsystemet er sånn....og sånn må det vel være...Nå er det opp til politiet å komme med bevisene....hvis ikke så vil det bli flaut å måtte si at "vi beklager...men vil tok feil "...

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 4

vel --...jeg har startet ..det man kaller ..i dagens terminologi..en ny trad ..angaende tv ..programmet ..kompani lauritzen ..men av en eller annen grunn.. forsvant hele innlegget ..er det cia ..eller kgb...snuten ..eller dagbladet ..som har fjernet innlegget..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.