vinmonopolkunder er lik alkoholikere

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 214

under gårsdagens pressekonferanse ble det stilt spørsmål om hvorfor polet åpnet i dag ...det var flere grunner ..fare for spredning av corona mellom kommuner grunnet mobile kunder .....for så vidt en plausibel forklaring ...så kom en merkelig grunn..nemlig den at det var dessverre en del som var avhengige ..og dersom disse ikke fikk tilgang ..til sin daglige dose ..kunne disse bli voldlige og rave rundt i gatene ..og slik forsto jeg det ..slå ned gamle damer ..buhu...jeg kan da fortelle en liten historie fra min ungdom ...min salige mor som aldri gjorde en flue fortred ..arbeidet i kiosken på st.olavs plass like ved vinmonopolet ...da hun skulle åpne butikken klokken 0800 ..satt det gjerne 5...10 karer på trappen utenfor butikken og vntet på at polet skulle åpne ..det var litt le der ..moren min slapp alle inn i butikken ..uansett årstid ..da kokte hun kaffe til de ..gammel som ung ...alle takket og bukket ..aldri noe bråk..så å påstå at alle alkoholikere er voldlige er rent vrovl...ill rest my case..

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 84
    redigerte januar 26

bare ta alkoholen inn i husene øddelegg plexiglass hengelåser på vinduene ta ølboksene inn smadret i taket veggene gulvet ikke vis dem til noen bruk tannkrem på tur si det er tyggis gå beint på tur knus dem der det ikke lager lyd med klesplagg på t a dem med i ryggsekkene og bagene på tur hjem sitt ute offentlig og drikk men gjemme seg for folk da vet man hvem som er alkoholikere når man ikke sovner på ferie tur på stranden mens dem kaller disse vaktene for alkoholikere som sovner i solsteken med 3 gradsforbrenning og gå på polet blant annet for treffe julenissen i bryggeriet dem vet godt hovorfo man ikke skal drikke folkens det er så dem signerer på å gi dem hundretusner i året i sine vederlags og dem haddet tenk å ha folk nykter resten av livet i rest my case de ønsker bare at folk blir som uteliggere betaler noen millioner i husleie på noen år mens de er ettersøkt og drikker i spania så folk må ikke signere før dem er i gravsteinene på disse instutisjonene eller husene eller hva det enn kalles da er det bedre å være fanget resten av livet enn å gi signatur og ligge i beltesengen for man skal vel ha råd til pizza og vodka og være norske

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.