intensivplasser ..vs regjeringen

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 214

vel folkens ...dersom en pensjonist får lov til å fintenke i disse covid 19 ..tider ...undertegnede ..var så heldig ..jeg fikk lov til å jobbe på en teknisk avdeling ..ved ett stort sykehus ..her i landet i 14 år ...samtidig som ..jeg representerte fagforeningen....via lo ...som jeg stort sett har gjort hele livet ...og med bravor i røsten ...kan stolt meddele at mine barn har tatt opp ...den stolte tradisjon ..som vedrører norges ved og ve lllll....hulk ..det var reklamen....nok vrøvl....leser ..med stor fornøyelse ...om denne regjeringen..ikke at de foregående ..var noe bedre...mangel på tiltak for å øke intensivplasser i sykehusene .....jeg i min tid holdt ett rasende innlegg ved en fullsatt sal angående om selve sykehuset ..var sykt ..eller pasientene....i og med at sykehusene er drevet etter prinsippene vedrørende markedsføring ...noe som selvfølgelig ikke har noe med pasientenes ved og vel....dette bringer de såkalte helseforetagende inn på banen ...maken til inneffektivtet og sløsing med våre skattepenger ...skal man inn på stortinget ..les garasjen --for å finne maken til ......uansett etter mitt glimrende innlegg ..reiste alle ansatte seg ....bravo ..h.h. og jeg fikk ..for første gang stående ovarsjoner ---på folkemunne kalt applaus...ikke ufortjent..dette bringer meg direkte inn mot sakens kjerne ....nemlig de såkalte helseforetagende --helse sør ..helse nord ..etc...disse består av små barn i dress ...gjerne dyreste italienske ...som ikke vet opp eller ned på sitt eget rasshøl....direkte fra bi...dersom noen i den søpplegjengen ..skulle ..gud forby ....bli syke ..send de til svalbard..sett de av ved iskanten ...via ordene ..hasta la vista .<<senor ...ill rest my case...

Kommentarer

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.