Nok er nok! Heia TIX!

Nina AasgaardNina Aasgaard Innlegg: 1

Dagbladets anmeldelse av MGP-låten til TIX har irritert og provosert mange, meg inkludert! Anmeldelsen er etter min mening respektløs, både mot TIX og det norske MGP-publikumet , og burde ikke vært publisert. Det er for tiden et stort fokus generelt i samfunnet på hvordan vi bør ytre oss i det offentlige rom. Vi prøver å lære barna og ungdommene våre at det er viktig å gi saklig og konstruktiv kritikk og vise respekt for hverandre når vi ytrer oss. Etter mitt syn kan nevnte musikkanmeldelse betraktes som et eksempel på hvordan det ikke bør gjøres...

Heldigvis for TIX kan det hende at det er flere enn meg som stemte på ham i går i ren protest! Jeg liker selvfølgelig sangen og Andreas (TIX), men vanligvis pleier jeg ikke delta i avstemminger i musikk-konkurranser på tv. I går gjorde jeg et unntak for å markere at nok er nok!

Dette er min måte å sette ned foten på! Spar meg for nedrige personangrep og sårende spissformuleringer i kommende musikkanmeldelser i Dagbladet! Jeg vil ikke ha noe av det og kommer til å fortsette å si fra!

Mvh NIX (51år)

Kommentarer

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.