Erna vs media, den 2. februar 2021, kl 20.00. Mannsgruppa journaliser.

Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Har journalist-standen søkt råd fra topp-idretten? Eller forsvaret? Still med ditt sterkeste mann-skap!

På pressekonferansen den 2. februar 2021 kl. 20.00, hvor Erna måtte svare for statsminister-kontorets involvering i utspillet fra Molde-ordfører, stilte en mann-sterk tropp fra media opp.

Det ene staute mannfolket rundt 30 år, etter det andre. Gjerne med jålete hårfrisyre og six-pack-kropp. 6-7 journalister fra tilsvarende antall medie-bedrifter - jeg tør ikke telle opp, men alt fra NRK, Vg, Dagbladet, NTB, Dagens Næringsliv(?) - jeg husker ikke, men det var minst 6-7 stykker, alle unge menn, med unntak av Aftenpostens utsendte, en viss Kagge, som jeg antar er nær slektning med forlegger og pol-farer Kagge. Kagge var den eldste i konfirmantflokken.

Er dette uttrykk for et nytt facistisk medie-korps?

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Jeg sikter selvfølgelig til 2.mars 2021. Mannsgruppa journalister. Treffende kritikk må jo tynnes ut med noen feil.

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Det var naturligvis bare hvite menn - unge og tilsynelatende friske og sunne. Jeg følte et sterkt ubehag, ved synet. Men Kagge hadde noen grå hår, da. Er det denne jugend-klassen som liksom skal representere befolkningens interesser? 4. statsmakt på steroider?

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.