savner titellen musikk

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

jeg pleide å stå på ski i alpene..ikke fordi jeg hadde ..mucho grande dineros ,,men fordi det var 3 ,,ganger så rimelig ..for oss bønda ..i forhold til norske kroner ,,vi kallte det østeriske shilling ..nok om det ..på den tiden ,,kunne vi bønda treffe ..superstjerner på en cafe --og late som om vi ikke viste hvem de var ..morro for unga ..les oss ..hva har dette med musikk ..slåpp off ..kommer til det ..aben sie plotslig ..kommer hovmesteren bort til bordet og sier de venter på oss ...vi ..javel ..uglene sier ..bli med oss ...plutelig var vi inne på det flottestlig hotellet i kitsbuhl ...tjobing ..pels til ...80 0000 pr .stk ...sobel ..buhu,,navnet ,,,til den gamle ugle ...rotchild...ill rest my case..alle var glade ..vi syntes ..det var for døllt ..etterpå tok vi en pinne i baren ..så skygga vi banen ,,den unga kvinnen ble med oss..på take 5 ..da danst vi rasen avhenne ,,med madonna ,,hyggelig liten ugle..

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 265

Elsker din forvirring på hvor dobbeltkonsonanter skal plasseres. Jeg er like forvirret og min vei er like brolagt med feilstavinger. Gratulerer!

Men ikke destomindre må jeg arrestere deg(aresstere deg) Din tittel er feil! Titellen skulle vært tittelen! Forøvrig er tittelen og hele innlegget nonsens. Men interessant lesning!

Rotchild er forøvrig navnet på en tysk bankier-familie, som var da-tidens big-tek(big-tek=amazon, google og facebook). Jeg googlet nettopp "bigtek" og fikk nonsens til svar. Rotchild er nå inngiftet i Saudi-arabia-sheikh-familien.

De små Rotchild-barna som vokser opp nå, har verdens rikeste olje-familie i Saudi-Arabia på den ene siden, og verdens rikeste Europeiske bankier-familie på den andre siden. Vi får håpe dette bidrar til det Alfred Nobel kalte forbrødring og fred.

Men hvis Rotchild og Saudi-Arabia er like enige som barnebarn prins Harry og dronning Elizabeth, så vil Rothchild tape penger på sitt ekteskap.

Hvis Harry skal skjæres opp i biter og løses opp i syrebad, så bør vel Meghan informéres først?

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

kjære lars ..er glad for at du både kan lese og stave ,,min unskyldning ,,vedrørende rettskriving ,,kommer av ,,latskap og muligens ..lettere salongberusing,,på natterstid,,,,but who cares ,,i dont ,,,du må ikke ta alt personlig ,,for som kjent de som styrer verden ,,les de gamle familiene ,,gir faen ,,peace and love ,,onkel h

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.