Kvinnedagen 8. mars og Sanna Sarromaa og Waleed Ahmed

Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

To innvandrere til Norge har fått spesielt mye oppmerksomhet. Og det er Sanna Sarromaa og Waleed Ahmed.

Sanna er fra Finland. Hvor Waleed Ahmed er fra, vet jeg ikke. "Han er norsk - ikke spør hvor han kommer fra!". Noen mener det er galt å spørre hvor noen kommer fra. Waleed Ahmed er norsk.

Kongen, statsministeren, internasjonale notabiliteter og Innovasjon Norge, hyllet Waleed Ahmed, og kastet penger etter ham. Han hadde et "grønt" prosjekt. Jeg (orker ikke å) si(er) ikke mer.

Innovasjon Norge kastet penger etter 21 åringen som troppet opp på Theatercaféen til NRK-intervju, og bestilte de dyreste rettene, med to-millioners-Porsche trygt parkert utenfor(ref NRK). Kronprins Haakon, internasjonale notabiliteter(Bill Clinton?) mm. er avbildet og offentliggjort på nrk.no. Det kom en glimrende og svært nådeløs/avslørende artikkel på nrk.no i vinter, hvor jeg har hentet theatercafé/to-millioner-Porsche-motivet fra. Den artikkelen finner jeg nå ikke på nrk.no. Mulig det bare er jeg som er dårlig å søke.

Sanna er arbeidsledig og blakk! Hun våget å kritisere Norge, og småhøvdinger i utdannings-norge ble kåte og blanke i øynene, og sa henne øyeblikkelig opp!

Nå tror jeg Sanna er på bedringens vei, og har bestått øverste trinn i integrering av nord-vest-europeere; Ydmykhet og unnskyldning.

Og Waleed Ahmed har snart sonet ferdig sin dom på 11 år i amerikansk fengsel for svindel. Han sa det var "grønn" svindel, og forventet at både President og øvrige notabiliteter i USA skulle møte opp og rulle ut rød løper, akkurat slik som i Norge. Sjokket må derfor ha vært stort, når lydløse trinn på en fløffy rød løper, ble erstattet med drønnet fra fengselsdøren som slamret igjen. Bak ham. Dronning Sonja må ha felt en tåre!

Men nå er alle sorger forløst, tror jeg. Sanna har fått jobb! Waleed er ferdig-sona. Så da er lykke-landet Norge gjenopprettet!. Og coronavaksinen får full virkning rundt 1. juni. 8. mars 2022 - gled deg!

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

På nrk.no er det en artikkel om Waleed Ahmed. Den artikkelen lever i beste velgående (er ikke slettet). Men om man søker på navnet Waleed Ahmed på NRKs nettside, kommer den ikke opp på topp. Der står det "gav ingen treff". Men scroller man nedover finner man det, under P3!

Waleed er jo en ungdom, så da må jo P3 ta seg av den saken.

Men at kongehus, regjering, Innovasjon Norge mm. ble blendet av ham, og satset sin prestisje og sine penger på ham, gjør dette til noe mer enn uskyldig ungdomskriminalitet. USA gav ham 11 år bak murene.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.