fuglesang

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 626

la 8 pv ,,,kan dette være en ny hemmleig melding fra london ,,eller kan det skyldes at vedkommende i en stripet dress nylig har kommet k-<hjem og satt seg på terassen ..sin egen uten ,,walk man ..og dermed hørt fuglene uten ...walk ..man for første gang ,,siden aalesund brant ,,,ikke spør meg ,,han ble oppsagt ,,under kokkepiken i fjor ,,den er drøy ..nei da hun het ..pettersen ...her er det så mange trykkleif ,,at jeg vurderer å lukke verandadøren ..les fuglesang ,,,..skulle nesten ønske at jeg var jøde ,,så hadde hele denne sketsjen ,,gått opp i røyk ,,,det måtte i så tilfelle ha vært ,,eventyrblanding ,,jada ,,hater at james vekker meg ,,med en kopp te ,,en halvtime før jeg legger meg ,,,makan ,,hva skjedde med happy our ,, ..han måtte ta flyet ,,til sveits ,,for å klippe håret ,,,enda han var skallet ,,nettopp derfor ,,og forteller jeg dette til barna ,,så emigrerer de ,,uten å gre seg ,,hele landet har jo ikke ,,greid seg ,,siden kaare will nok ,,eller gro har lem ,,ikke skyld på meg ,, makan ,,jo ,,det er han jeg spør om ,,han hadde vett nok til å legge seg før han sto opp ,,svigermor bodde ikke sammen med han ,,men så var vedkommende heller ikke gift ,,ill rest this ,,koffert ..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.