skulle ønske at jeg hadde mojo

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

vel ,,vel ,,mojo ,,og mojo ,,fru blom ,,får ikke lov ,,av min kone ,,erna ,,å ..les og ,,hun er ganske drøy ,,lettere å gå over a ,,enn rundt a ,,selv tar jeg til venstre ,,dersom hun kommer ut av svingdøra ,,skulle heller ha død før a ,,,hadde ikke no valg ,,så jeg stakk ut av vindu ,,jeg løp etter en drosje ,,så sparte jeg penger til trikken,,faen æss ..sto opp..før jeg la meg ,,sammen med corona ,,og lungebetennelse ,,skulle egentlig vært sammen med brennesle ,,,men hun tok en koopp te ,,sammen med søstrea som het ,,,f...te ,,har feid over finere damer enn d ,,vært til og med gift med rem,,,ikke samtidig ,,heldigvis ,,så mye penger har jeg ikke ,,gud bedre ,,hvem ellers ,,mye kunne blitt sagt ,,men jeg høvler ,,fortrinnsvis fine damer ,,men jeg fåkke lov av ,,,,erna ,,og hennes lov ,,veier tungt ,,i min bevissthet ,,dersom jeg har noen,,min mor danset med einar gerardsen under brostensballet på raadhuset i oslo i 1933 ,,han sa følgende ,,horer de er forlovet med lektor ,,tor hofsvang ,,ja sa min mor ,,jeg mener at de ikke skal ekvipere den slags type personer ,,,vedkommende er alt for radikal ....ill rest my case ...

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.