Jonas i hvalens buk - eller å bære vesken til Gro.

Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Jonas Gahr Støre er kristen. En arbeiderpartipolitiker som hører på Gro Harlem Brundtland og som ovenpå presenterer seg som "kristen"? Fy, faen meg så kvalmt!! Da må det være bedre å bare være kristen. Eller bare være Gro-tilhenger!

EØS drepte Ap-medlemmer som lusemiddel og gasskamre drepte jøder.

Vi lever i en tid da jødene får viljen sin - med god grunn!

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Dette innlegget er en sterk overdrivelse av mitt første innlegg om Jonas og Gro. Ved en feiltagelse fikk jeg lyst til å overdrive og forvrenge det første innlegget.

Jonas Gahr Støre tilhører høyresiden i Ap. Helt ærlig. Og helt greit. Selv er jeg mer venstreorientert enn ham. Men jeg anerkjenner ham som en god lederkandidat, fordi han er utstyrt med et godt hode og et godt hjerte!

Overdrivelsen på EØS-avtalens ødeleggende effekt, ved å sammenligne den med gasskamrene, er vel å tegne verden litt vel svart-hvit. Man kan godt være enig i EØS-avtalen og uenig i Nazistenes ugjerninger.

Jødene er ikke en ensartet gruppe. Derfor kan ingenting tilfredsstille viljen til jødene. Det eneste må være å slippe forfølgelse. En verden uten forfølgelse og forsøk på utsletting av enkeltfolkegrupper, vil alltid være å foretrekke, og enkelt og begrunne - med god grunn!

For å avklare fullstendig: EØS gir mindre lønn og svakere stillingsvern til norske arbeidere.

Polske, litauiske og andre øst-europeiske arbeidere som er villige til å arbeide i Norge for lavere lønn, ut-konkurrerer norske arbeidere.

Og Gro Harlem Brundtland og Jonas Gahr Støre bidrog, da de regjerte, svært aktivt til å få i land EØS-avtalen som en botelapp på tapt EU-avstemning i 1994. Gro og Jonas var (og er), svorne EU-tilhengere.

De lovbruddene vi ser i norsk arbeidsliv i dag, som innebærer at norske arbeidere blir fortrengt av utenlandsk arbeidskraft, er akseptert av Ap. Gro og Jonas greidde å ødelegge norsk arbeidsliv, ved sin godkjennelse av EØS.

Så når Ap stuper på meningsmålingene i 2021, er det ikke uten egeninnsats. Ap har forlatt de alvorlig skadede kjernevelgerne sine i grøftekanten. EØS ekskludérer halvparten av Aps velgere fra akseptable arbeidsbetingelser. Sosial dumping og arbeidslivskriminalitet har aldri hatt det bedre, enn under Gro og Jonas sin EØS-avtale.

At dagens statsminister, høyres "Erna", hever seg over smitteverns-reglene, er i tråd med en politiker-arroganse som startet med Jens Stoltenberg. Standarden på politikere, er sterkt dalende. Gerhardsen-epoken er definitivt forbi.

Hei! Overskrift: "Å drepe arbeidere som lus". Mao og Stalin drepte arbeidere som lus. EØS er et lusemiddel, godt virksomt mot arbeider-lus. Å råtne i produksjonslinjen i en fabrikk, er høyst fortjent. De -arbeiderne- fortjener ikke bedre. Hilsen Gro og Jonas - begge med kapital som sitt viktigste innsovningsmiddel.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.