grand pupp del fire

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

har vært heldig ,,men kjørte en lav profil ,,men til gjengjeld en høy standardv,,les ga faen ,,buhu ,,hvorfor,,,,tja ,,det er ikke enkelt å være smartere enn sjefene dine ,,ikke at det skal mye til ..min søte fetter ,,herr sys ,,,hadde 198 i iq ,,målt på universitetet i stuttgart ,,han hadde 57 ,,verdenspatenter ,,og mente at jeg muligens ,,var smartere enn han ..buhu,,jeg savner han hver eneste dag ,,slike mennesker finnes ikke lenge ,,i denne dølle verden ,,faen æss..kunne fortalt mye ,,men i våre dager ,,så er einstein og gutta ,,døde ...jeg har alltid fortalt damene at ,,den siste smarte damen jeg traff var ,,,madame currie ,,synd at vedkommende døde ,,før jeg ble født ,,,buhu......selvfølgelig...ikke hyggelig sagt ,,men hygge kan ikke erstarte iq ,,,på folkeskolen ..spurte jeg fysikklæreren ,,at i følge deg så var ..les er ett elektron en 1848 del av atomkjernen,,men er selve elektronet massivt ,,han hadde seff ikke peiling ,,men spørsmålet er fremdeles relevant ...illrest my case ...buhu..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.