kollektivtrafikk

Ima LundIma Lund Innlegg: 1

vi som bor i et fylke og jobber i et annet har store problemer med å komme oss på jobb.

vy og norway bussene stengte alle rutene til og fra oslo.

vy har nå åpnet med 1 avgang til oslo og 1 retur- til oslo kl 09.20 og retur kl 15.00.

norway ekspress har ingen avganger.

når skal ekspressbussene begynne med flere avganger?

bor i telemark og har arbeidsplassen min i oslo, har ikke bil og er avhengig av bussen.

Kommentarer

• Bergtor Roald OpsettBergtor Roald Opsett Innlegg: 2

Da gjør du slik her, i følge skryte informasjon til TELENOR. Åpne verdens raskeste internett, finn nettsiden for RUTER. Der veler du nærmeste holdeplass for kollektivt transportmiddel. Så velger du reisemål og trykker VIS. Og Vips er du på ønsket reisemål.

Eller så må det være uhorvelig kostbart å bo i OSLO og i tillegg arbeide der. Hvorfor finner du ikke arbied der du bor, slik alle i Nord Norge må gjøre,. Fordi veien kan være stengt når du skal på arbeid, eller kanskje du ikke kommer hjem om ettermiddagen, bare fordi har fått en "lukrativ" jobb på andre siden av veien, dom er stengt av ett ellee annet naturfenomen.

Du lever ikke av brutto lønn og fine titler, du lever på NETTO inntekt. Selv bor jeg 12 km fra nærmeste butikk, ingen rutegående transport, har egen bil, og er avhengig av at den kommunale veien er ryddet før jeg kjører hjemme fra, og når jeg skal hjem igjen. Derfor har jeg fryseboks og kjøleskap, gass komfyr på kjøkken og vedovn i stua. I tillegg til fasttelefon. Nytter det ikke med annet, så kan jeg sende bu på ambulasnehelikopter via fast telefon, som TELENOR vil legge ned, om ulykken skulle inntreffe.

Ha en riktig flott vår.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.