"Buffe" er best !

FjøsLarsFjøsLars Innlegg: 60
redigerte mars 21 i Fotball spill

Jeg anbefaler alle som vil tjene penger på fotballspill og odds å følge Oddsbuffé på VGD. "Buffe" er sine konkurrenter på ulike oddstråder, totalt overlegen. Så er han heller ingen "hvem som helst" i LSK klanen og i det lokale LSK miljøet. Leve "Buffe" - "Buffe" leve !

Det advares samtidig sterkt mot å følge tipsene på "Oddsdassen" på samme forum, da det kan virke som den raskeste og letteste veien til personlig konkurs og ruin. Så ja et meget sterkt og kritisk blikk mot det "denne dassen" avleverer, kan anbefales på det varmeste.

Mvh.

FjøsLars.

«1

Kommentarer

• FjøsLarsFjøsLars Innlegg: 60
    redigerte mars 21

Kan noen som kjenner han som har ansvaret for renholdet på denne oddsdassen varsle vedkommende om hva som her skrives, Er ikke selv i stand til å få varslet. Personen lyder kallenavnet "Art".

Har regnet på det. Har nå 17 (sytten ) % netto overskudd på alt oddsspill, etter å ha fulgt "Buffes" tips trofast i litt over to år har ikke fraveket hans råd og tips en millimeter på denne tiden. Forsøkte samtidig å følge tipsene til oddsdassen i en begrenset periode. Det gikk som det måtte gå - rett i dass.

redigerte mars 22

Fra "Buffes" egen tråd på VGD :

" 5 av 6 siste er gevinst. Buffet på alles lepper!  "

"Buffemagien" ser for alvor ut til å nå nye høyder blant norske oddsspillere. På høy tid, spør du meg .

Mvh.

FjøsLars.

redigerte mars 22

Vurderer nå seriøst å starte en egen "Buffe-menighet" hvis denne personligheten fortsetter å levere på skyhøyt nivå hva oddsspill angår. Oddsens svar på Braut - dette ! Bøyer meg i støvet og takker Vår Herre for hver krone jeg har tjent på å følge "Buffes" tips, trofast nå i en to års periode, Takk "Kong Buffe", for alt du har avlevert.

redigerte mars 23

Vi snakker nå om en "Buffe-kul tur" som sprer seg over det ganske land. Fra Tromsø i nord (Buljongens rike) og videre nedover til Bodø, Trondheim, Molde med møretraktene, Bergen, og videre via plankebyen til Oslo og helt ned til det blide Sørlandet - bedre kjent som Hr. Hopp og Elvers hjemtrakter. Kong Buffe er endelig kronet på sin signingsferd fra nord til sør i landet.

Samtidig meldes det om mye smitte, bakterier og virus i Oddsdassen, som trenger en grundig mental rengjøring - i den grad noen tror at det vil hjelpe. Selv tviler jeg sterkt.

Mvh.

FjøsLars.

Nok en gang viste "Bufe" sine kvaliteter. Uten å nøle pekte han ut Norge som vinner i dagens landskamp mot Gibraltar. Og selvfølgelig slo hans tips til, som de alltid gjør. Den mannen er bare et oddsgeni. Det er bare å bøye seg i støvet og gratulere Buffe med sine treffsikre tips - nok en gang !

redigerte mars 26

For å sitere "Buffe" om sin egen innsats :

" Takk. Ble solid overskudd igjen. "

Hvis noen kan kalles en "oddsGud" i ordets rette forstand, ja så må det være "Buffe". Ingen over, ingen ved hans side. Tør ikke engang si høyt hvor mye jeg har tjent de to årene jeg har fulgt "Buffes" tips til punkt og prikke. Men det er ikke småpenger ! Såpass kan jeg si.

I morgen, den 2.påskedag, står Buffe "opp fra de døde" etter en velfortjent påskeferie. Det er bare å glede seg for alle som vil tjene gode penger på å følge "Buffes supertips" !

redigerte april 9

Buffe er bare best - punktum finale !

Herlig at ingen sier meg i mot - alle har respekt for "Buffe".

Buffe, jeg elsker deg og dine suverene tips. Nok en gang har du vist hva som bor i deg - som vanlig totalt overlegen. Ingen over, ingen ved siden. Det finnes kun en Buffe - og han er bare best !

Lus er flate, Deila.

Buffe er best, men glemmer i kveld det faktum at tog til Tromsø vil åpne nye muligheter både for thpe og Kent. Utrolig at Buffe ikke så dette som virker åpenbart for alle.

redigerte april 22

Tror Buffe antyder at "bonden" bor på Ullersmo.

redigerte april 22

Tror Bønna den første og Hr. Elgen drømmer om å bo i rekkehus med bonden et sted på Østlandet. Tror faktisk det.

Tenker at "bønna the first" og "justine" kanskje burde byttet nicknavn.

Frykter nu hemoroideutbrudd i Fredrikstad.

Ale som Mod. kan bli de dødsdømte sin redning.

Tror at hemoroide utbruddet i Østfold stammer fra Lisleby, ikke så langt fra Kiwi. Dette til alles orientering.

Tror kanskje Art snorker nå.

redigerte april 22

Har tjent så mye penger på å følge Buffes supertips at jeg gjerne vil ha hans kontonummer. Tenker at jeg kan betale tilbake "en tiende" som er veldig vanlig i sekter og menigheter. Og Buffe er jo på mange måter min Gud.

Deila er blitt "ny side vert"- Gud bedre.

redigerte april 22

Trist at deler av VGD og Off topic adelen nedverdiger seg til å delta "på den andre siden" etter kl. 23.59.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.