utøya ,,og konsekvenser

hei ..du kjære ..gravmaskinsjæfør ,,som ,,stjal ..en båt ..og kjørte minst to turer ut til utøya ..og reddet livet til min eldste sønn ,og mange andre ,,jeg har tenkt på deg i 10 år ..jeg vil gjerne treffe ..deg personlig ..kun vi to ,,vi skalgraåte ,,skåle ,,spise ,,snakke ,,hele natten ,,,,og etter det ,,skal vi ,,via lo ,,menneskeheten ..og en normal ..prosedyre ,,vedkommende ,,skikk og bruk ..redde ,,norge ,,ps ,,skam til snuten ,,som gjemte seg ,,på brygge ,,mens en ,,sinnsyk idiot ,,verdens værste massemorder gikk berserk ..og hele den rettsaken ,,mrd detaljinfo ..om hvor fikk han penga ..til å kjøpe gården ,,hvordan ,,lagde han bombene..hvorfor plasserte han bilen ,,direkte over nedgangen ,,til parkerinnsplassen,,hvorfor ,,hadde han med diesel ..for å tenne på ..en hver idiot vet at ..tennpunktet til diesel ..ikke er kapabelt med en fyrstikk ..eller en lighter..buhu..iill rest my case ,, -

Kommentarer

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 626

kjære gravmaskinmann ..ring meg på 47140254 ..døgnet rundt ...tusen takk ..for din insats ,,etter hva jeg forstår ..så sank båten ..etterpå ..fordi idioten ..skjøt etter den ..respekt ..i love you

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.