fylla ,,har skylda..

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 461

jeg la meg så sent ...at jeg trodde ..jeg sto opp ,,,fylla ,,har skylda ..

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte mars 29

det e jævla morsomt å ver fulle godt å sova på golvet og det extra god med en 11 prosent øl elle noge men gjerna mangen hvis du drikke i 10 år elle noge sånt kansje 15 om du drikke smart men så har du lettølen så e te desær når det ikke nytte med øvrige for å bli fulle men det litt sånt hvis du kjøpe 60+ 0,33 lettøl at det kan ta litt tid før du blir sjenkte ette en sixpax men kullsyrene e litt magiske når boksene e nesten tomme men ett enogen måneder så e det greit å drikke en pakke lettøl å bli fulle då. det norge gjør feil e å tella det i90 livsår i 90 år og meine de bare skal drikke på eldreheimene ette livets gang mens de heile livet har tømt identiteten for cash og gått sikkerhetsrunder letet etter alkohol i stolbein og kroker skaper det e viktig med tankrem for ikke lukte i de scenarioene det går ant å balansere på tur og konsentrere seg gå rett vinkel de lure i eldrehjem på om de huske koden for låse seg ut og får sikkert ikke øl elle tur ut elle på butikken. men eg har funne ut at det altid har vært en pakke øl sjøl om likte mye vodka og sånt på slutten så var det en bag med vin 3 liter jævlig godt te totalt imunne så var det en pakke lettøl godt men det et vist antal nogen gange 2 bokser eller 3 ofte 4 men altid full effekt på 6 men blir ikke mer sjenkte enn at de jævli gøy og høre musikk og sånt men eg legge avogte på morningene kjøpe gjerna øl på 06.30 og de har det søndager og i butikken stenge ikke lettøl salget

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 149

God innrømmelse fra trådstarter ved innledningen av et korona-år 2 (et korona-år starter 12. mars, datoen i 2020 da samfunnet først ble nedstengt. Innlegg nummer to reklamerer for lettøl. Gamlehjem nevnes også. Og den nye gullkalven i Norge: Å bli 90 år.

Du kan gå som en målløs tosk gjennom livet. Men blir du 90 år, da har du gledet gudene!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.