kunnskapsministeren vil kun ha 4 fag i videregående

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 461

kunnskap og kunnskap fru blom..alle som har levd litt har sett at nivået til storting og regjering har væt synkende....mens antall tastetrykk på mobilen ..har økt tilsvarende .....men denne gangen må det vel kunne sies at ett nytt lavmål.. selv for de blå blå ---midreverdige fag ...som historie ...osv ..skal puttes inn i ett sekkefag ...mine forfedre ...og nuværende medlemmer av klanen ..hadde rotert i sine graver over en slik arrogant og vrøvlete uttalelse ...har denne kvinnen hoppet av i syvende og dratt rett til sjøs ...eg berre spyr....

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte april 3

syns at det kunne være kun matematikk og faget i linjen de gikk på med kun språket og heller lært i. de der realfagene som kun eksempel forurensning eller noe som var realt for linjen som naturen og ikke så mye om dyr og sånt. men eg syns de avskoge det akuratt så at de har lært seg at det ikke finns natur. det så e problemet e at det e masse å læra på en gang men det går ant å ta fag nogen om gangen og fullføre med fagbrevet isteden fagkompentanse oom du manglet et realfag. eg holdt på å fullføre vertfal linjefaget og utplasseringen men det var så mye piss om nogen fekk 10 krone timen minste en bedrift kan gi og at det var fy fy snakk kvelertak. så ville ingen eg skulle drikke hjemme der eg bodde eg fekk aldrig ha visa debit blant annet. de ferska meg for drikke på dass mens de haddet flere millioner skruer fra kina som manglet trykk stempel. stempla 3 om gangen og gjorde litt på andre maskiner så fekk eg faktisk nok av det. rett før eg fullførte sagde lillefingen av meg. eg trykkte på innbrudsalarmen men de bare lo av meg.

eg jobbde faktisk gratis for de som jobbde der og i huset de passte på meg så eg ikke knuste vinduet på arbeidstilsynet hold meg for sjeften og tok meg vekk med vakt og makt når de inspiserte tror det adressen var klokkartunet 43 4360 varhaug de tar te og med kvelertak på folk for å ha bankort men eg flytte te 38 ette de drepte meg for bannte og steikte te de mens de stjal millioner bilen min av identiteten min de haddet haddet sikkert sendt meg en plass men eg hadde4t adressen i nabokommunen så eg signerte ikke på gi 75% i husleie de trodde eg haddet signert og sa de skulle henta meg med politiet. men eg stjal en sigarett av naboen så kranglet nogen år før hu flytta så flytta eg inn ette eg signerte på en annen adresse men flytta ut før de økte te 75% te i en leilighet jmed ordinær leiekontrakt men eg har det faktisk. de vandre nedi gaten passe på de kjøre de på tur og de går 50 meter for ta en røyk i skurboden eg malte for å få lovt drikke en flaske vin så gadd eg ikke gjør det ferdig. de haddet te og med hengelås på vinduet . en gang måtte snakke med lensmannen for eg tok nabo jenta cesilie karlsen på filmkveld me pulte så brøyt avtale fant ut me skulle giftå oss skille oss men så forsvant hu i en leir. hu va den einaste så haddet lovt drikke vodka eg smuglet en vkingfjord cider av naboen eg traff på så eg000000 møtte på sikkerhetsavdeling. de har ikke fått leid ut huset itte eg flytta. eg bytta adressen tebake når de sko senda meg te en annen leir eg begynte å få sånne rykninger i nogen år når eg pisste så en nazi så svimte eg av på gulvet blå i ansiktet og våknet på sykehuset

slutta puste og så tok eg en gaffel bak tungå og kakte så svimte eg av på gulvet mens dørå stod åpen te kontoret deiras eg fekk ikke pusta på gulvet heller

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte april 3

det blei bare verre verre verre på slutten holdt eg på blacka ut av stå oppreist såpg stjerner begynte hyperventilere mens stjernene komm så holdt eg på detta i bakken wså gekk det øve nogen minutter så blei eg kvelt tok gaffelen bak tungelokket tørte ikke gjør noge annet enn drikke øl når eg bodde der gjemte meg på fjordland og drakk under en trapp brukte tannkrem for ikke lukte balanserte beint gekk på tur med de på avtaltge klokker. brukt eufattelig lant tid på komme meg ut døra med hetsing og skrapte heile plexiglassene på vinduene fekk de te å skru de av og tente på en genser på hengelåsen på vinduet så de fjernet den

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.