medisiner og ildsjøen

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte mars 30 i Aktuelt

mens de der jalla medisn folkå får stryk, for gjenoppta sinde klasser. de levere vel b ar eut nogen piller i landet. haddet eg bestemt alt sjøl, så haddet det vært ildsjø røyk mix med total massage i sjøen av ilden og helsefarlige tobakk. og vodka med sjæredne glass og oppkast og lettøl som desær for sove høre musikk. med disse medisnen ke ska me med de det e vel bare å ikke kjøpa de. herregud gikk blodsukjker opp ighjen var det en sjokolade, omy fucking god i got to die

folk syns det hardt å gå i ildsjøen, de akuratt så milliærder kaffegrynmasage og så skal de spela sikkert brukt 50 tusen på spel. og ska ha pulver og røyk te blanda tobakk og alkohol så må de betale masee tabletter. det så så stress mens alle, flyplaseer i verden og politi og rettsaler advokater helsearbeidere og så videre psykologer psykiatere gjør alt i verden for stoppe ildsjøen. føle eg blir lurt avg medisiner har truxal det e faktik sånt at hvist de skrive de kan vær godt med noen øl at du tok en så måtte du ha 4 bokser 3 bokser for at det skulle følest så 2 men det må ikke kombineres. siden det e den eneste medisinen så e sån i verden men så e det godt med 2 bokser akuratt så 3 men det blir aldig sterkere enn 6 alikevel

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte mars 31

meine solå e enige i at fjot holf hansen har lyst å gå i ildsjøen han har kammerater og snakke buisniss med nogen zombie driver smokers han har har veldig lyst å gå inn i ildsjøen det blir sån internasjonalt med ilsjøen og New York legaliserer cannabis:Guvernør Andrew Cuomo legalisere ilsjøen han og meine det va exportert ut av newyourk 1 ildjsø 0.2gram sendt vakumpakket i utbåt skut i land i en hulstein rullet i 2 rizla papir ringte på døren til fjotholf hansen syns me delte han så reiste eg hjem med toget. syns de må bestemme seg for at eg ikkje skal inn dørå akuratt som eg blei bestemt at eg ikke sko drikke på sån 5-8 år lurer på om det går ant å sende ildsjøen inn vist det e plexiglass om han torx der inne te skru av og på vinduene

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.