for ett nydelig vær ..og konsekvensene av dette ..

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 626

mine damer og herrer ..spesielt damene ..host ..host ..jeg er den første til å kle meg i sekk og strie ..kaste meg i bakken ..kaste både jord og annet utøye over min arme kropp ..for deretter å begi meg ..på en hårreiseinde kanossagang ..ned til roma for å tilkjnnenegi mine ..stakkars synder ,,buhu....med andre ord ....jeg hadde det koselig i solen i dag ..på selve påskeaften ..hulk gråt og snufs ..jeg sto tidlig opp for å dra på polet på lambertseter ..der jeg forøvrig flyttet inn i 1957..buhu....kun to stk. foran meg i køen klokken 1030..ærre ikke fært.. uansett ..jeg var så glad at ..jeg måtte ta meg en liten ..frydenlund i solen etterpå ..med god avstand til både pudler og svigermødre.....så tok jeg bussen hjem ..i det jeg steg på ..sa en meget stygg ..og forholdsvis ung kvinne..følgende ..sitat ..jeg blir så rasende når min kropp skal bli utsatt for ett menneske uten munnbind....jeg tenkte jeg skulle svare ,,at din kropp kommer aldri til å bli utsatt ,,for ett annet menneske ...men siden jeg er en gentleman ..holdt jeg klokelig tann for tunge ..ill rest my case..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.