de beste og de verste sigaretter tobakk nikotin plaster

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte april 5 i Aktuelt

eg syns den beste sigaretten eg har smakt var når eg betalte en del husleie og kjøpte på sider sigaretter

eg fant ut den beste var red hogna red river det var akuratt så en mindbloving blås i hjernen og alt i sammens så trakk akuratt så all poisen of the earth out o0f the skull men eg fekk bare 20 sigaretter og den fins ikke på nogen plasser på googloe eller nogen ting. men han e ikke bedre enn et slikk på en baby cannabis det kurer alt i kroppens indre. ifra lim men eg meine det låg i blodet mitt og blei spist te transefiber steroid akuratt så aids. eg fant ut eg måtte ta en slik for eg viste det den komm fram på nogen minutter og blei oversolt te hvit belleg. men eg viste ikkje eg kunne bli blinde eg syns eg holdt på å bli blinde eg blacka ut såg akuratt så årene i veier i øyet hyperventilerte låg på røyketerrasen men våkna igjen det var engang men eg drakk en øl dagen før. men alt i alt greide og drikke sikkert 60 0.33 lettøl om gangen i halvt år før eg pisste på sengå. holdt på bli blinde engang de stakk ei sprøyta en annen gang fekk eg en shot på psykriatisk for sove men eg haddet drukket en boks øl så eg blei ikkje blinde dagen etter

kinesiske prince var lit gode på ett blås ikke så mindblowing men de var bedre enn de norske

kinesiske septowolf not for resale det var så fucking hjerne plombasjon på nogen blås det var merkelige sigaretter med slags plastikpapir rundt de

eg syns 100s e lange men ikke så¨gode så korte

eg syns 10 pakningen var den beste i verden mot fullesyken dagen etterpå med et jævlia mindblowing blås

eg syns bare norske sigaretter kurer fullesyken

eg syns sigaretter med sånne smaks pastiler i filteret ødellege skallen men føles godt andre gangen de trykke de

å eg syns diverse filter og sånt e hjerneplombing men filter så ikkje e farget sånne brune naturlige bomull elle noge greie e deilige

men eg røyke bare tobakk for det billigere

men eg syns eg blir varm med nikotin plaster men syns det mangle mesteparten i en sigarett

og syns det akuratt så å ver fysisk aktivitet å røyke det akuratt så å pumpe blod energi som å gå en tur mens du kan sitte i ro

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.