atter en gang ..the twin towers....konspirasjon ..eller en genial plan..

husker...at jeg kom hjem..min kone sa at helvete var løs i new yourk..jeg hev meg bort til tv,n ..satt pal i 24 timer ..skulle ikke være einstein for å forstå at ..dette var stort....personlig er jeg overbevist på at begge fly var fjernstyrte og tomme ..ser man på angrepsvinkelen ..er den lik på begge tårnene ..ca..15 grader over horisonten ..slik at vingens ytterkant..berørte akkurat hele tårnet ..har personli besøkt tårnene to ganger ..78 og 82 ..ingen av vinduene lot seg åpne ..de var 1 tomme tykke glassruter ..dette pga høyden.svaiingen i bybbet..og air condition...videre mener jeg at det var en kontrollert rettnigstyrt nedriving med ett sprengstoff. fra forsvaret ..men mer interesant ..vært tårn inneholdt 20000 tonn asbest ..og de av dere som vet noe om riving ..vet at å rive asbestbygg ..er nå dyrere enn å bygge de ..videre hvert bygg ..av tårnene var nylig forsikret for 1mrd.dollar ...videre året i forveien hadde en av de rikeste tycoonen i usa..sikret seg leierettighetene for eiendommene i 99 år..videre børsen kollapset ..og noen ble superrike over natten ...og the patrot act ble innført nærmest over natta..ill rest my case..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.