kalibrerte skjermen

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte april 7 i Data

syns det var morsomt og ta fram xriten i dispaly pro

det var litt merkelig å se på forstod ikke ke eg sskulle gjør men når de proene beskrive det som 4096 farger og lut boxer og genere 20 millioner color patcher og timer på hver farge i en skjerm for en kalibrator for 50 tusen for at de skal forstå det

sån å skru ned brightness og alt sånt skru av lut boxer for sette igang processen

men eg forstod det det sånt som en rgb led så viste feil farger i en annen modus fra en lutbox uten en rgb scaler mod men det tok faen sekunder og lagret den icc profilen ut ifra en movie mode flatron så viste vekk gamma fogen i spill og farget steam og alt svart som faen med jævlige kontrast syns det såg naturlig ut men viste at steam ikke e så svart men likte bildet sån og alt det sorta komm fram ette 5 minutter så grått så skrudde eg bare eecolouren på eg fekk gode farger på toppen av at eg såg heile fotoet som ikke så svart

og skrudde den på i color profile keeper i fullskjerm i spill

eg syns eg kan dela den filen for nogen så vil se i svarte skygger og sånt som cs og sånt men vise sikkert feil

syns det sån akuratt så eg fant en profil engang og måtte sletta den av steam og windows på alle måter så kan gå annt i en maskin

eg greide å lage meg en 2 3 tusen kroners fil

eg viste den ikke var oem så den ikke virke med lutboxen den xriten men åpnet den i går det så sykt at luft ikke kan komme te. for det øddelegge gelantin folien på linsen at det e 2 stykk plastikk oppå en plastik i embalasjen

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte april 7

de meine at sånt e per enkelt skjerm profil pr skjerm xrite og at alle skjermer e per lutbox som sdr at det e syper high definition og at high dynbamic resolution e bare litt extra lyss akurat så det ikkje e svart men kan ikke måle det så sdr og at alt skal være så 9000 k oppløsning med 20 millioner kroners grafikkort. men eg like farger varme som 6500k og 1080 720 p oppløsninger

men eg meine at en svart skjerm blir lyse per svart eg vett det nettbrettet fuke litt de fargene og gjøe lyse ting i mørkt det så fukt at vist eg tar bildet av noge på skjermen og ser på det inne i skjermen så blir det endå mer fukt siden lutboxen stod på og prøvde forbedre bildet samme gang 2 ganger

Syns det morsomt

redigerte april 7

e det ett troll i dagbladet bildet? men eg syns det ligge ei dama oppå et bord på nogen standard i skjermer men i fra min icc så kan se alt nå men ser ikke det trollet men en slags smiley på siden av

redigerte april 7

syns den skjermen va så 2006 elle noge sikkert eldre eg synbs det ser ut så et vinglass med en smiley i bakgrunnen svart og blått øyet og en strek i en bue

redigerte april 7

syns sony sine studior kan fuka seg sjøl når de meine at skjermer ikke skal vise deires spill i veldig varme k Horizon Zero Dawn™ Complete Edition eg synhs det så nazi så eg kjøpe øl. eg syns de bestem,te at det va ulovelig og se i varmefargere i hans kalde farger i hans kunstverk skreiv det eg synhs eg går ned i k resolutions te hd te varme farger og syns blackmesa crowbar firma lyse oransje fargen blendet meg i trynet i fjeset på meg sysn det. han hun meine t eog med det va illigal å gå under 6500k på skjerm teknologi såg eg var nede i 6400k leste avtalen eg lurte på det spele

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.