definere joint fremtiden

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte April 7 i Aktuelt

syns det det faen definere alle muligigens livs organismer de definere te te og emd praktisere det så en signatur på huset står øve de kjempe om at de ikke skal ha bankort snakke om språket deirest de så de må snakke fint i språket de har en plan fra de går in te nav om ha alt av personummeret de plannlege at de ikke ska drikke øl sån før de blir sån mange år ette sjøl pom de var 18 og alle så ikke fighte snakke stygt smugle øl blir sendt rundt te leirer. de meine te og med wifi kort e forbuden de meine internett e for arbeide gratis mot arbeidkontrakt så får d eikke lønn då kalle de det arbeidstrening. eg har funne ut at de har gitt alle i leiren internett men eg må bruke en router for koble meg på net igjennom en annen data med kabel. men skrur eg antenne på då jobbe disken som en kaffetrakter eg deaktiverte fil printer driveren men det hjalp ikke. eg e den einast så har steam i leiren de har ikke debit kort de har ikke bankider de har ikke paypal de har ikke lovt å gjør noge så de ikke skulle gjør de ser på diskene mine så ghimmelen. men eg e omringet av hippier ot tortur hus og hotell så ville ha 75% av alle i nav i leiren men eg ser på det som knøtte leiligheter med fellesarena i 3 etasjer 3 etasjen e hellig der e det husleie kun hippietrollå de meine at huset mitt e knyttet te hotelet

syns eg møtte på mange hippietroll spilte gitar røykte hørte musikk sniffet reste te andre byer gikk på besøk når de lefte leiren syns han haddet pistolskudd de kalle det for klokkertunet

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte April 8

eg vil ha men aldrig ha det vist de har sånt som el patron eg syns alt e nazi i denne verden sjøl tobakk i masse år og at kannabis vokse i naturen men hvis det sån at alle daue i skriften så ingen forstår men at de sitte rote seg inn i at de har lisenser på ammounisjon som tor arne larsen så gir eg faen i heile røyken

redigerte April 8

de har prøvd torpedert meg med signaturer og øl nekt sikkert bare for å få litt thc ut i et glass prøvd tømt meg hemmelige nav som automatisk overtar bilene mine og alt med tømming av personummeret eller fødselnummer og million nekt og vederlagskontrakter de ønsk eutryddelse siden starten av søknaden te nasjonal banken ib fra nav

redigerte April 9

sån nå meine de vel at definere fengsel som vekti grams men eg vet at de definere heile liv med fødselnummeret og bortføre det leirer hvor det ikke en gang e lovt drikke øl sånt før mange mange år ette 18 kansje te 30 40 år. de har egne lover regler for å¨ få de te og signere de bruke nødparagrafer og alt men euansett om tatt ikke tatt for en røyke elle kube elle noge så de rulle røyk så bestemme de tappe ut i hundrevis tusener oii hhusleie og ingen øl mens det ingen politiet så gjør men de blir tømt de plannlegge at folk ikke skal gå aleine men treffe du på en fra leiren så spær de bare om narko mens de aldrig har gått inn te en butikk eller nogen ting. eg syns munkholm og e gode så lenge eg ikke kjøpe fra bensinstatasjonens tobakk

redigerte April 9

før eg kjøte røyken fra bensinstasjonen og feiret 29 år elle 28 elle noge så blei eg brisen og sånt kjøpte hauevis bøtte spanns munholm eg la meg i solen solte meg gekk fram og tebake fra plenen øve veien og pisste i buskene eg likte de munkholmene tok med peronalet og roøykte sigar og sånt han lurte på om eg var fulle og sånt men det var bare nye munkholm men me ein gang han gikk inn te bensin stasjonen esso så var all munkholmen så eg koste meg i dage vis borte i en pakke petterøes fra hyllå fekk de sikkert te 30 krone pakken og hadde heile kjøleskapet fullt

sjønner det sån hvis eg går te nav og søke nasjonalbanken de meine at eg e verdt 16 mill så mottar eg 8 mill så har 6 mill plutselig mens alle årene e merket som joint ifra 18 år som straff at eg ikke skulle handle pilsners før sån langt ute i livet fordi ville forske på røyken mens de meinte at de skulle ha urinprøve de prøvde at alle ikke skulle ha bankid prøvde at alle ikke skulle ha debit kort forsøkte med kommuner og psykriatri og alt torpedere alle muligens år for massakrere penger i fødselsnummrer då kan dere bare sitte lure på det når då doke ville ha den volden øve de i årevis opg ha hemmelige navn som stjal bilene mens de blei headhuntet te og kjøpa de

hvis det en ting de bestemme for myue om så e det skatt at det ikke skal være bitcoin og forfalsknerier av at ingen skal ha visa debit elle bankid elle bruke sine kort elle ha sine mills og biler og alt er definert pr politibasis

hvis eg syns noge om en film så e det å se 40 minutter på a hidden life

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.