ariske rasen

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte april 7 i Politikk internasjonalt

det var massakrer på 100 millioner mennesker i leirer og 100 millioner drepte i krig

de lagte ne ny verdensordre de kalte det euro og tvang land te og låne deiras sedler og printet de ut som kopibeskyttet de. og de samlet alle i et marked kor de betalte fra seg hverandre for varer og tjenester. de plyndret land i medlemsdepositum bestemte over landene. de solgte te og med hellas eg huske når eg var i hellas der alle gjekk i resturanter og betalte drakmer eller gyras elle ke faen det va så stod de med mini lastebiler og skulle inn veksle i lange køer men itte euro så var resturangene og marked tomt det va ingen der. og de haddet ikke engang penger til vaskekone i parlamentet. de haddet bestemt og selge flyplasser på 50 000 tusen kroner som innkrevning i ørkenen i andre land de fukte verden og plannelege angripe norske borgere med leirer kor de exportere økonomien øve grensene til eurocorporation

eg syns eg var den nordiske rasen eg men blei utryddet fra oklnomien og alle politiker ville snylte på menneskene i lande men eg lure kem så først komme fram til det så kim jong un elle eurocorporation men forstår at me alle personummrer forstår de tenke spn i økonomien haddet politikere lagt det om så haddet de funn enye måter alikevel men eg lure litt sån hitler og diktatorer

Kommentarer

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.