mat fukt ovn tomatsuppe keramikk spader super plastik ovner mat diett

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte april 7 i Aktuelt

eg syns faen mat e fukistat det akuratt så deilige firstprice men med uten makaroni men alle vil ha med så de finns ikke men når den koke så må man jo koke med vannkokeren og ha på 2 på platå og vri den uansett te en fyldig deig så e makaronien litt liten men det går bra ca 7 minutter stiv pg det så kjipt nåt men når man røre at det komme en flekk som må skrapest på de glassplater med keramikk spader men det går altid noge ost i bunnen av ovenen som må rensast med bakepulver og hånklær som må sprøyte vann over hele greien og skrapest eg syns det fukt og vaske de grytene og det må kostest elle så sette det seg som faen

eg har økonomi planen te dokke gamere

firstprice pølser i poser 7 krone i frysen i mikroen first price lomper 7 pølsebrød 7

first price brød men loff for det e ikkje så tørt og hardt men en tur i mikrone gjør mjyke fuktige 7 krone helst loff med ketchup e dyrt som faen heinz men e rimligere en ketcupo så ikke kan stå i kjøleskapet åpnet mer en uke om gangen og ost i mange uker i mikrone sån de blir litt myke eg syhns mass eom brød

en pose havregrynn i uke 2 talerker om dagen 20 krone uken

søtpotet i oven på 1 time elle noge 220 nogen kroner pr stykk per dag

elle kansje en pizza classic peppes saus og annanas og ost litt dyrt men går ant å bake

elle en 3 pakning med 1 hver dag billig 40 kroner

tomattbønner men de billig

spageti med first price pastasaus opp når de e ferdig kokte mange middager hvis du en tynn flis

også må de drikke vann

og en pakke pils

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 187
    redigerte april 8

og ikkje glømma multivitaminene men de e sikkert ikkje viktige men eg tror det

de prøvde diktere øve meg kossen eg spiste og sånt for eg spiste billig eg haddet 400 uken og 200 syns det va lite de greide rane meg for mat men nekte spise det så ette diskusjoner så ville de presse i meg poteter og sånt med kjøpe for meg så presiserte eg sa multivitaminer e så grønnsaker

eg tror det var root software eg fekk ikke sende bilde inn og sånt elle snu på brette og publisere og sånt så meine den nettbrette at at lokalisere eg syns fillen de kan spør meg i dont give a fuck akuratt så eg gekk te karl johan

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.